شناسهٔ خبر: 23053727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

صدور رای محکومیت برای عامل شکار ۱۰ قطعه کبک معمولی

یاسوج- مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از صدور رای محکومیت برای عامل شکار ۱۰ قطعه کبک معمولی که متخلف تصاویر آن را نیز در فضای مجازی منتشر کرده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، سید اسد الله هاشمی پیش از ظهر یکشنبه در مورد این موضوع افزود: باصدور رای قضایی، عامل شکار ۱۰ قطعه کبک معمولی که حین ارتکاب جرم از خود عکس گرفته و در فضای مجازی انتشار می داد، علاوه بر جریمه حقوقی به پرداخت مبلغ ۱۰ میلون ریال جزای نقدی (کیفری) محکوم شد.

هاشمی ابراز داشت: تصاویر ضبط شده از گوشی متخلف منجر به محکومیت متخلف و صدور رای قضایی علیه مالک آن شد.

هاشمی با اشاره به نحوه کشف این تخلف گفت: مامورین یگان منابع طبیعی شهرستان "لنده" مهرماه جاری حین گشت و کنترل ارتفاعات کوه سیاه و سفید "لنده" یک عدد گوشی تلفن همراه را پیدا می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: مامورین ضمن تنظیم صورت جلسه ای، گوشی تلفن را تحویل اداره اطلاعات نیروی انتظامی می دهند.

وی اظهار کرد: در ادامه کار با هماهنگی های بعمل آمده با دادستان شهرستان لنده مالک گوشی شناسایی شده، که با حضور آن تصاویری از شکار تعداد ۱۰ قطعه کبک در آن مشاهده می شود.

هاشمی افزود: در همین راستا موضوع به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه اعلام می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: براساس تصاویر بدست آمده محیط زیست شهرستان کهگیلویه علیه متهم اعلام جرم می نماید که پس از رسیدگی در مراجع قضایی، دادرس شعبه اول دادگاه عمومی شهرستان لنده متخلف را علاوه بر جریمه حقوقی جرم، به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می کند.

نظر شما