شناسهٔ خبر: 23051659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگيری سارق خودروی ميلياردی كمتر از 24 ساعت

فردی كه اقدام به سرقت يک دستگاه خودروی لوكس كرده بود كمتر از 24 ساعت ازسوی كارآگاهان پليس آگاهی استان اصفهان شناسايی و دستگير شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  با اشاره به دستگیری سارق خودرو، اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت خودروی لوکس و مدل بالای وی توسط فردی ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ستار خسروی افزود: کارآگاهان پس از تحقیقات لازم و انجام اقدامات علمی و تخصصی ویژه فردی که مرتکب این سرقت شده بود را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش خودروی مسروقه یک میلیارد و 700 میلیون ریال بود، گفت: در این رابطه خودروی به سرقت رفته کشف و به مال‌باخته تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

خسروی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از وقوع این گونه حوادث به شهروندان توصیه می‌کنیم بر روی خودروی خود لوازم ایمنی، نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان نصب کنند و هرگز اتومبیل خود را به صورت روشن حتی برای یک لحظه رها نکنند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری سارق خودرو در اصفهان

نظر شما