شناسهٔ خبر: 23048335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

حسن آذرنیا به آناج خبر داد؛

اضافه شدن دو عضو جدید به کادر فنی گسترش/ در تیم ما اسم‌ها بازی نمی‌کنند/ برای برد به بابل می‌رویم

سرپرست تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز از اضافه شدن دو مربی به کادر فنی تیمش خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید با تغییراتی که در هفته هفتم لیگ‌برتر انجام گرفت تیم ما به طور کلی متحول شد و هم به لحاظ فنی و هم روحی و روانی تحولات مثبتی در گسترش‌فولاد ایجاد شد که خدا را شکر نتیجه آن را هم دیدیم.

وی افزود: ما در چند هفته اخیر آمار خوبی را از خود به جای گذاشتیم و توانستیم با 20 امتیاز در مکان هشتم جدول جای بگیریم، این در حالی است که فصل گذشته با همین مقدار امتیاز در جایگاه نهم حضور داشتیم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: ما بعد از 2 روز تعطیلی تمرینات را از روز گذشته شروع کرده‌ایم و فردا هم تبریز را به مقصد بابل ترک خواهیم کرد تا ان‌شاءالله روز دوشنبه در جام حذفی برابر خونه به خونه قرار بگیریم.

وی از اضافه شدن سعید رمضانی و ناصر فرشباف به کادر فنی تیمش خبر داد و گفت: این دو نفر چند روزی است که در تمرینات ما حضور دارند و با نظر آقای کریمی به عنوان اعضای کادر فنی به جمع ما ملحق خواهند شد.

آذرنیا در خصوص نقل و انتقالات آبی و زرد پوشان خاطرنشان کرد: به غیر از میلاد زنیدپور دو بازیکن دیگر نیز با نظر سرمربی محترم تیم جذب تیم خواهند شد تا در نیم فصل دوم حضوری پر قدرت داشته باشیم.

سرپرست گسترش‌فولاد با اشاره به روند رو به رشد تیمش اذعان داشت: با وجود آقا فیروز و جو حاکم بر تیم قطعا نتایج خوب‌مان در نیم‌فصل دوم نیز ادامه خواهد داشت.

وی دلیل موفقیت تیمش در هفته‌های اخیر را کار گروهی عنوان کرده و متذکر شد: در تیم ما اسم‌ها بازی نمی‌کنند و حتی چند بازیکن هم در نیم فصل اول جدا شدند که اسم‌های بزرگی داشتند اما عملکرد آن‌ها باعث شد تا از تیم کنار بروند.

آذرنیا با بیان اینکه تیمش دیدار سختی با خونه خونه بابل در جام حذفی دارد، یادآور شد: ما سال گذشته خاطره خوبی از بابل به یاد دادیم و آن هم قهرمانی در تورنمنت شهدای مدافع حرم بود اما با این حال اعتقاد دارم بازی سختی خواهیم داشت و بازی با تیم‌های لیگ یکی نیز شگرد خاص خود را می‌طلبد.

وی در خاتمه تأکید کرد: از آن جایی که جام حذفی کوتاه‌ترین راه رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است به قصد برد به بابل می‌رویم و امیدوارم با دعای همشهریان‌مان با دست پر به تبریز بازگردیم.
 

نظر شما