شناسهٔ خبر: 23047524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نشست کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛

پیش دبستان، دبستان و مهد کودک های تهران تعطیل است

با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران مقاطع تحصیلی پیش دبستان، دبستان و مهدکودک غیر از فیروزکوه و دماوند تعطیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
کمیته کاهش آلودگی هوا در استانداری تهران با توجه به غلظت آلاینده ها در هوای پایتخت تشکیل جلسه داد که با تصویب این کمیته روز یکشنبه کلیه مدارس ابتدایی، پیش دبستان و مهدکودک های استان تهران تعطیل اعلام شد. گسترش محدوده طرح ترافیک نیز برای فردا 26 آذر اعلام شد.
برخورد با واحدهای آلاینده اثر گزار در استان تهران و محدودیت فعالیت عمرانی و ممانعت فعالیت کامیون ها برای برداشت بار آلایندگی و استقرار اورژانس در میادین اصلی شهر نیز از مصوبات این جلسه بود.
کمتیه اضطرار آلودگی هوا اعلام کرد: اگر شرایط فردا رو به بهبودی برود این تصمیم فقط برای فردا یکشنبه اعمال خواهد شد اما اگر وضعیت هوا بدتر شود تصمیمات دیگری که فردا اتخاذ خواهد شد به اطلاع رسید.
روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران هم اعلام کرده با توجه به افزایش آلاینده های جوی، برنامه های ورزشی و فعالیت های بدنی دانش آموزان روز یکشنبه در فضای باز ممنوع است.
 
غلظت آلاینده ها در برخی شهرها از جمله ارومیه به حدی بود که مدارس این شهررا به تعطیلی کشاند. مدارس تبریز هم تعطیل شد. 
هواشناسی با پیش بینی افزایش غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی اعلام کرد: این پدیده احتمال دارد تا دو، سه روز آینده میهمان آسمان شهرهای صنعتی و کلانشهرها مثل  تهران، اصفهان، تبریز، ارومیه، سنندج، قزوین، کرج، اراک و قم  باشد.


برچسب‌ها:

نظر شما