شناسهٔ خبر: 23046371 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

حوادث کوتاه از کشور

صاحب‌خبر -

    دستگیری باند قمار آنلاین
ساری- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: باند سه نفره که با شرط‌بندی و پیش‌بینی مسابقات فوتبال در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد توسط کارآگاهان سایبری شناسایی و متلاشی شد.
سرهنگ حسن محمدنژاد افزود: از مخفیگاه متهمان دستگیر شده تعداد زیادی رایانه، لوازم مخابراتی کشف و ضبط شد. وی اضافه کرد: همچنین در بررسی از حساب‌های بانکی آنها نیز تراکنش مالی بیش از 30 میلیارد ریال کشف شد.
انفجار گاز پیک‌نیک
تایباد- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی تایباد گفت: زنی جوان در روستای کرات از توابع شهرستان تایباد به علت انفجار گاز پیک‌نیک دچار سوختگی شدید شد.
سرهنگ حسن ناگهانی افزود: به علت شدت جراحات وارده ناشی ازسوختگی این زن در بیمارستان فوت کرد.
نجات کارگر از درون چاه
تبریز- خبرنگار کیهان: به گزارش سازمان آتش‌نشانی تبریز، کارگر 30 ساله‌ای که در حین ورود به چاه 12 متری یک ساختمان به داخل آن سقوط کرده بود توسط تیم امداد آتش‌نشانی نجات یافت. بنابراین گزارش، این کارگر به دنبال پاره شدن بکسل چرخ چاه به درون آن سقوط کرد و از ناحیه لگن دچار مصدومیت شده بود که پس از نجات به بیمارستان منتقل شد.
سقوط خودرو به دره
البرز- فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از سقوط یک دستگاه خودروی لیفان به دره در محور کرج- چالوس خبر داد.رجبی گفت: در این حادثه دو تن از سرنشینان این خودرو فوت و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد. وی اضافه کرد: علت سقوط این خودرو توسط کارشناسان در دست بررسی است.
کشف 500 کیلوگرم موادمخدر
شیراز- فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأمورین انتظامی شیراز، لارستان و اقلید 500 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف و ضبط کردند.
احمدعلی گودرزی افزود: مأمورین شهرستان شیراز 282 کیلوگرم تریاک، مأمورین لارستان 95 کیلوگرم و مأمورین اقلید 65 کیلوگرم تریاک، 10 کیلوگرم هروئین و شیشه کشف کردند.
وی اضافه کرد: در همین رابطه یک سوداگر مرگ در شیراز، یک نفر در لارستان و 5 نفر نیز در اقلید دستگیر شدند.
جاعل در دام
ایلام- فارس: رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک راننده کامیون که به شکل بسیار ماهرانه اقدام به جعل گواهینامه کرده بود توسط مأمورین پلیس راه ایلام دستگیر شد.
رضا همتی افزود: پس از محرز شدن موضوع جعل راننده خاطی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. وی اضافه کرد: کسی که سند را جعل کرده و کسی که وسیله نقلیه را در اختیار او قرار داده و راننده هر سه مجرم هستند.
دستگیری کلاهبرداران
سرویس شهرستانها: جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری 3 نفر از اعضای یک باند کلاهبرداری حرفه‌ای در این استان خبر داد.
حسین بدری گفت: مأموران پلیس با بررسی و انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی به هفت مورد کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کردند.
زمین‌لرزه در هجدک
کرمان- فارس: دو زمین‌لرزه به بزرگی 4/1 و 4/7 ریشتر دیروز منطقه هجدک در کرمان را لرزاند. زلزله اولی در ساعت 8 و 31 دقیقه و یک ثانیه دیروز و در عمق پنج کیلومتری زمین رخ داد و دومی دیروز در ساعت 9 و 50 دقیقه و 5 ثانیه به وقوع پیوست. هجدک از دهم آذرماه تاکنون 984 بار براثر زلزله، لرزیده است.
جان باختن در رودخانه
دزفول- ایرنا: مدیرعامل آتش‌نشانی دزفول گفت: سرباز وظیفه نیروی دریایی خرمشهر در منطقه گردشگری «علی کله» دزفول در رودخانه دز سقوط کرد و غرق شد.عبدالحسین معظم‌فر که در محل حادثه حضور داشت گفت: در این حادثه جوانی 19 ساله اهل و ساکن اهواز و سرباز نیروی دریایی خرمشهر که به همراه جمعی از این یگان نظامی برای اردو به این منطقه آمده بود، هنگام گردش از روی لوله‌های بتنی در پایین دست منطقه تفریحی علی کله در رودخانه دز سقوط کرد و غرق شد.
مرگ خاموش
کرج- مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از جان باختن زوج جوان کرجی براثر گازگرفتگی خبر داد.
مهرداد بابایی گفت: این زوج جوان در اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن دچار مسمومیت و بیهوشی شده و با گذشت زمان جان خود را از دست دادند.
حمل موادمخدر با شناور
بندرعباس- خبرگزاری صداوسیما: فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان گفت: مأموران دریابانی پارسیان 400 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در پارسیان کشف کردند.
سرهنگ علی‌اصغر خرم‌روی افزود: این محموله با رصد اطلاعاتی مأموران مرزبانی از یک فروند شناور به دست آمد.
وی افزود: در این رابطه یک شناور توقیف شد. قابل ذکر است خدمه شناور با دیدن مأموران مرزبانی با استفاده از پوشش جنگی از محل متواری شدند.
آتش در مرتع
هامون- تسنیم: سرپرست فرمانداری هامون گفت: بر اثر آتش‌سوزی در مراتع موجود در بستر تالاب بین‌المللی هامون 60 هکتار از مراتع تبدیل به خاکستر شد.علیرضا کیخا، افزود: با توجه به کمبود امکانات و ماشین‌آلات اطفای حریق و با توجه به شیب‌دار و آبگیر بودن محل آتش‌سوزی، تا اطفای کامل حریق چندین ساعت طول کشید.
وی اضافه کرد: این آتش‌سوزی تلفات جانی دربر نداشت.

نظر شما