شناسهٔ خبر: 23044915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هدف ایالات متحده تقویت رژیم صهیونیستی است/ خروش ملت‌های منطقه علیه اقدام اخیر ترامپ

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف ایالات متحده تقویت رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از خانه ملت، محمدابراهیم رضایی در خصوص اعلام قدس به‌عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی توسط رئیس‌جمهور آمریکا و هم‌چنین انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تل‌آویو به قدس اظهار کرد: جبهه استکبار با این عمل بار دیگر می‌خواهد رژیم صهیونیستی را در منطقه تقویت کند و زمینه حضور بیشتر آنها در منطقه را بیش از پیش فراهم سازد.

وی افزود: مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و ملت‌های بیدار منطقه باید هوشیارانه تمامی اتفاقات و حوادثی که در فلسطین رخ می‌دهد را رصد کرده و با واکنش سریع جواب زورگویی‌های رژیم صهیونیستی را قاطعانه بدهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: همان‌طور که مشاهده می‌کنید در منطقه و دیگر کشورهای دنیا مردم به صحنه آمده و این اقدام ترامپ را محکوم کرده‌اند زیرا به‌خوبی می‌دانند این اقدام در جهت تقویت رژیم صهیونیستی و کمک به اجراشدن اهداف شوم آن رژیم است.

رضایی با ستودن مواضع ملت ایران در قبال مسئله فلسطین تأکید کرد: خروش ملت ایران در جای‌جای ایران اسلامی نشان‌دهنده خوی مبارزه با انحصارطلبی و ظلم رژیم صهیونیستی نسبت به ملت مظلوم فلسطین است و از ابتدای انقلاب تاکنون همواره خود را در کنار دولت و مردم فلسطین قرار داده‌اند.

وی با انتقاد از مواضع اخیر ریاض در حمایت از تصمیم ترامپ از اعلام قدس به‌عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی ادامه داد: رژیم سعودی باید بداند که دیگر به‌عنوان کشور تصمیم‌گیرنده در این مسئله نمی‌تواند ورود کند و جایگاه و نقش خود را با اتخاذ مواضع جنگ‌طلبانه و تفرقه‌انگیز از دست داده است و جنگ با یمن نشان داد آنها از هیچ راهی از ضربه زدن به جبهه مقاومت چشم‌پوشی نمی‌کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: شکست‌های نیروهای تروریستی در منطقه و هم‌چنین شکست‌های رژیم صهیونیستی از حزب‌الله و حماس آنها را بسیار عصبانی کرده است و به همین سبب با اتخاذ چنین تصمیماتی در صدد انحراف افکار عمومی مردم خود از این شکست‌ها می‌باشد.

رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی رسالت خود را دفاع از مظلوم در مقابله با ظالم قرار داده است و ملت ایران همواره خود را حامی مظلومین می‌داند و رژیم صهیونیستی بداند با این اعمال نابودی خود را زودتر شکل خواهد داد.

انتهای پیام/ج/2346

نظر شما