شناسهٔ خبر: 23044517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره‌برداری از بیمارستان 32 تختخوابی باشت تا پایان سال

معاون درمان وزیر بهداشت از افتتاح و بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت تا پایان امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  معاون درمان وزیر بهداشت، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی مدیران استانی و شهرستانی از روند اجرایی بیمارستان 32 تخت خوابی در دست ساخت شهرستان باشت و مرکز خدمات سلامت شبانه روزی این شهرستان بازدید کردند.

قاسم جان بابایی برای تامین تجهیزات بیمارستان باشت قول مساعد داد و گفت: امیدواریم این پروژه درمانی تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار بگیرد تا مردم این شهرستان محروم بتوانند از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

وی پیگیری‌های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های درمانی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با ارائه خدمات در رشته‌های تخصصی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت به طور حتم شاهد کاهش اعزام بیمار به سایر شهر‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با بیان اینکه بیمارستان باشت بیش از 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدوارم این بیمارستان دهه فجر امسال افتتاح شود.

اورنگ ایلامی افزود: عملیات اجرایی بیمارستان باشت در مرداد سال 92 با زیربنای 4 هزار و 250 متر مربع آغاز و تاکنون 16 میلیارد تومان اعتبار برای احداث آن هزینه شده است.

معاون وزیر بهداشت از بیمارستان بی‌بی حکیمه خاتون (س) گچساران

معاون درمان وزیر بهداشت از بخش‌های مختلف بیمارستان 96 تختخوابی بی‌بی حکیمه خاتون (س) گچساران بازدید کرد.

تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار گچساران و برخی مدیرانی استانی و شهرستانی دکتر قاسم جان بابایی را همراهی می‌کردند.

معاون وزیر بهداشت از بخش‌های اورژانس، بستری، جراحی، داخلی، اتاق‌های عمل، داروخانه، زنان و زایمان و سونوگرافی بازدید کرد.

انتهای پیام/ش

بیمارستان شهرستان باشت تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

نظر شما