شناسهٔ خبر: 23044217 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برپایی نمایشگاه کارتونی «پلتووک» از آثار امیرسهیلی در سنندج

گروه فرهنگی: سومین نمایشگاه انفرادی کارتون‌های امیر سهیلی، با عنوان « پلتووک» از روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه با حمایت حوزه هنری استان کردستان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

شیلان برهانی، سرپرست واحد تجسمی حوزه هنری کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: سومین نمایشگاه انفرادی کارتون‌های امیر سهیلی، با عنوان « پلتووک» از روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه با حمایت حوزه هنری استان کردستان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه که سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند توانمند حوزه کارتون و کاریکاتور استان محسوب می شود تعداد 31 اثر از آثار کارتونی با نگاهی انتقادی به موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ساعت 17 روز یکشنبه 26 آذرماه افتتاح و به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود .
وی با اشاره به سوابق هنری امیر سهیلی افزود : این هنرمند تاکنون ضمن کسب کسب چندین عنوان بین المللی و کشوری من جمله منتخب کارتونهای مطبوعاتی جشنواره مایا کامات هندوستان و کسب سه دیپلم افتخار از کشورهای کوزوو و رومانی داوری و دبیر اجرایی چندین جشنواره کشوری و بین المللی و فعالیت در نشریات کارتون و کاریکاتور کشور را نیز در رزومه فعالیتهای هنری خود دارد.
برهانی افزود : امیر سهیلی هم اکنون بعنوان هیات رییسه و مدرس کارتون خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان مشغول به فعالیت می باشد.
سرپرست واحد تجسمی حوزه هنری کردستان با دعوت از علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه گفت : در ایام برگزاری نمایشگاه هنردوستان می توانند از ساعات ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۷ الی ۲۰ عصر از نمایشگاه کارتون پلتووک بازدید کنند.

نظر شما