شناسهٔ خبر: 23042929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شهرستان اهر:

سد معبر اصناف اهری از معضلات مهم ترافیکی شهرستان است

اهر- فرماندار شهرستان اهر گفت: سد معبر از سوی اصناف و کسبه در سطح شهر اهر از معضلات مهم ترافیکی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی عصر امروز شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر، گفت: با توجه به اینکه جلوگیری از سد معبر از وظایف شهرداری است، از اصناف و کسبه انتظار داریم در این زمینه با مأموران شهرداری همکاری کنند و در صورت تداوم سد معبر، از طریق مراجع قضایی نسبت به جمع آوری سد معبر اقدام خواهد شد.

وی، با بیان اینکه ساماندهی وسایط نقلیه میوه فروشان سیار نیز در راستای جلوگیری از ترافیک در اولویت است افزود: انتظار می رود مکان هایی را برای استقرار میوه فروشان سیار از سوی شهرداری اهر شناسایی شود تا بدون هیچ دغدغه ای میوه فروشان سیار در آن اسقرار یابند.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین ضمن تأکید بر ساماندهی ورودی های شهر اهر، خواستار تأمین روشنایی این ورودی ها برای جلوگیری از تصادفات رانندگی شد.

وی، گفت: با توجه به اینکه دوربین های کنترل ترافیک برای نصب در میادین تعیین شده خریداری شده، اما تاکنون در نصب این دوربین ها هیچ اقدامی انجام نشده است که باید در کمترین زمان نسبت به نصب این دوربین ها اقدام شود.

محمودی، همچنین خواستار نصب گاردیل و تابلوهای راهنما در جاده های مواصلاتی بین شهری و روستایی و در سطح شهر اهر برای جلوگیری از هرگونه تصادفات احتمالی شد.

نظر شما