شناسهٔ خبر: 23042754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در دانشگاه علوم پزشکی شیراز چه می‌گذرد؟

با تحولات مدیریتی اخیری که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز روی داد، ظاهرا عده ای عزم بر آن دارند تا به سرعت خطوط قرمز نظام را در نوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  عصر فارس، با تحولات مدیریتی اخیری که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز روی داد، ظاهرا عده ای عزم بر آن دارند تا به سرعت خطوط قرمز نظام را در نوردند.

در برنامه هایی که در این دانشگاه به مناسبت روزدانشجو برگزار شد اتفاقات غیرمنتظره ای روی داد که حاکی از تزویر برخی از مسؤولین و مع اونین سابق در همراه نشان دادن خود با ارزش ها و آزادی عمل برخی جریان های سیاسی فاسد دارد. سالها پیش نیز این دانشگاه جولانگاه جریانی فاسد مزدوری شده بود که ضمن متصل کردن دانشجویان به سازمان مجاهدین خلق رسما از این گروهک تامین مالی شده و در رسانه ها نیز به صراحت از این ارتباط پرده برداشت.

اما تعجب انگیز تر از همه حضور خانم ملاوردی معاون رییس جمهور، بهرام پارسایی نماینده شیراز و مسولین دانشگاه پشت تریبونی است که عکس منتظری، کروبی و خاتمی و میرحسین ... بر آن نصب شده است!!

در جایی که یکی از مسؤولین دانشگاه با فتنه انگیزی تمام در جمع دانشجویان مشکلات مالی دانشگاه را به صرف بودجه ها در جبهه جنگ با داعش مرتبط می کند، نمی توان این نوع حرکات را جز یک برنامه ریزی سازمان دهی شده برای  احیای جریان فاسد سیاسی دانست.

جالب اینجاست که این عنصر فریبکار در این سخنرانی ها هرگز به صرف دهها هزار میلیارد اختلاس توسط دوستانشان در تهران و حقوق‌های نجومی و اجرای طرح شکست خورده تحول سلامت و انسداد هزاران میلیارد مطالبات دانشگاه از تامین اجتماعی که در دست همپالگیهای سیاسی اوست کلامی به میان نمی آورد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما