شناسهٔ خبر: 23039765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان:

به‌ازای ۱۴ دانشجو یک هیئت علمی در دانشگاه باهنر کرمان جذب شد

R7860/P1336/S6,67/CT11

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: سرانه هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان به ازای هر ۱۴ دانشجو یک نفر عضوهیئت علمی برای دانشجویان روزانه وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدعلی طاهر صبح امروز و در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال 54و با همت مرحوم افضلی‌پور شروع به فعالیت کرده است اظهار داشت: دانشگاه شهید باهنر کرمان نقش روشنگری در قبل و بعد از انقلاب داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه شهید باهنر کرمان 650 نفر عضو هئیت علمی 100 نفر استاد تمام و 16 هزار دانشجو دارد گفت: از این تعداد هزار نفر در مقطع دکترا و پنج هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد در 400 رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه تعداد دانشجویان، استاید و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان، استان کرمان را در منطقه جنوب‌شرق کشور متمایز کرده گفت: سرانه هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان به ازای هر 14 دانشجو یک نفر عضوهیئت علمی برای دانشجویان روزانه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی کلیه دانشگاه‌های استان برعهده دانشگاه شهید باهنر کرمان است افزود: امیدواریم شاهد حضور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه شهید باهنر کرمان و در بین دانشجویان باشیم.

طاهر با اشاره به جایگاه دانشگاه شهید باهنر کرمان در سطح منطقه و کشور خاطر نشان کرد: رتبه دانشگاه شهید باهنر کرمان در کشور بین 8 تا 10دانشگاه برتر کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما