شناسهٔ خبر: 23039333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است

خبرگزاری صداوسیما

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام و پیامبر اسلام (ص) است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه آیت الله "مصطفی علما" روز شنبه در آیین تودیع و معارفه خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام استمدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: امروز طلبه‌ها و روحانیون مسئولیت حفظ اسلام و دین مردم را بر عهده دارند و خدمت رسانی به این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی بااشاره به اینکه با عنایت مقام معظم رهبری گفت: انسجام و گستردگی خدمات حوزه‌های علمیه هم اکنون در طول تاریخ اسلام بی نظیر است افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه امروز از قبیل: به بیمه طلاب ارائه می‌کند
وی از زحمات مدیر قبلی این مرکز تقدیر و تشکر کرد و از مدیر جدید نیز تقاضای سعه صدر در خدمات رسانی به طلاب استان را خواستار شد.
همچنین دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه قم نیز اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه علمیه با بیمه کردن طلاب در لحظه‌ای سخت زندگی به درمان خانواده‌های طلاب کمک می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدمحمد موسوی" افزود: مدیر این مرکزباید هرچه توان دارد در خدمت به طلاب فروگذار نکند.
 
 
 
خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است

نظر شما