شناسهٔ خبر: 23038629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با همت بسیج سازندگی البرز؛

اتمام ۱۰۰ درصدی اسکان موقت زلزله زده های هفت روستای کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز از اتمام ۱۰۰ درصدی اسکان موقت زلزله زده های هفت روستای کرمانشاه خبر داد و گفت: عملیات اسکان موقت تا ۱۵ روز آتی در تمام روستاهای کرمانشاه محقق می شود.

صاحب‌خبر -

علی ترکاشوند، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز در خصوص ساماندهی زلزله زدگان هفت روستایی که استان البرز مسئولیت رسیدگی به آنان را در کرمانشاه متقبل شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: اسکان موقت زلزله زدگان کرمانشاه مهمترین و اولین اقدام لازم است که با جدیت و همت بسیج سازندگی در حال انجام است.

 

ساخت خانه های مقاوم از دیگر برنامه های پیش رو از نظر رئیس سازمان بسیج سازندگی استان است که در راستای آن توضیح داد: قرارگاه خاتم الانبیاء و سپاه استان اقدامات اولیه را برای اسکان دائم آغاز کرده اند، هم چنان که در بحث اسکان موقت نیز در هفت روستا به صورت 100 درصدی اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: بسیج مهندسین عمران استان در روستای تپانی قدیم کارهای مرتبط با آبرسانی و برق رسانی را از روزهای نخستین انجام دادند.

 

ترکاشوند توضیح داد: تا کنون ساخت و استقرار 24 کانکس چهار در چهار در ضلع جنوبی به منظور اسکان روستاییان انجام شده است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در پایان مطرح کرد: ناحیه امام سجاد (ع) سپاه استان نیز آشپزخانه ای برای پخت نان و غذای گرم در این مناطق به ظرفیت پذیرش هزار و 500 نفر در روز استقرار داده است.

 

ترکاشوند در پایان توضیح داد: بالغ بر 50 گروه جهادی در قالب 5 هزار نفر از سطح استان البرز تا کنون برای خدمات رسانی به زلزله زدگان در هفت روستای کرمانشاه خدمت رسانی کرده اند.

 

 

نظر شما