شناسهٔ خبر: 23033091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری ویژه برنامه زمزم معرفت در حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری ویژه برنامه زمزم معرفت با موضوع ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) در این آستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)  در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برگزاری ویژه برنامه زمزم معرفت در حرم حضرت معصومه(س) گفت: رویکرد این برنامه پرسش و پاسخ با موضوع ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) می باشد که با حضور کارشناسان حوزوی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: این برنامه از 21 آذرماه آغاز شده و تا 8 دی هر روز ساعت 16 در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

وی همچنین به  تشکیل قرارگاه رسانه ای کریمه اهل‌بیت(س) اشاره کرد و افزود: این قرارگاه در ایام سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم میزبان اصحاب رسانه  بوده و در ایام رحلت این بانوی بزرگوار نیز میزبان آنها خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین فلاحی همچنین به تولیدات رسانه ای آستان مقدس حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: این آستان 85 برنامه با محوریت آثار و برکات مهاجرت این بانوی بزرگوار در کلام علما و مراجع عظام تقلید، سیره زندگی حضرت معصومه(س)، شرح زیارتنامه ایشان و ظرفیت‌ها و خدمات آستان مقدس حضرت معصومه(س)آماده کرده است که بخشی از آن در ایام سالروز ورود حضرت به قم ارائه شد و بخش دیگرنیز در ایام سالروز رحلت ایشان عرضه خواهد شد.

نظر شما