شناسهٔ خبر: 23031317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعلام فراخوان مسابقه شعر و داستان قرآنی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه شعر و داستان قرآنی هفته قرآن و عترت با موضوع قرآن برگرفته از مضامین قرآنی، اشاره صریح و یا غیر مستقیم به آیات نورانی قرآن در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی لله گانی، معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (25 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: مسابقه شعر و داستان قرآنی همزمان با هفته قرآن و عترت و به همت دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی افزود: مسابقه شعر و داستان قرآنی در سه موضوع بخش اصلی، شعر کلاسیک و بخش ویژه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: قرآن برگرفته از مضامین قرآنی، اشاره صریح و یا غیر مستقیم به آیات نورانی قرآن، استفاده از آیات قرآن و توجه به سیره زندگانی اهل بیت (علیه السلام) روایات و مناقب نقل شده از اهل بیت (علیه السلام) از جمله موضوعات بخش اصلی قرآن و عترت است.

 

لله گانی، ولایت، وحدت و انسجام امت اسلامی، شهادت و ایثار، سبک زندگی اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب، استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم را از دیگر موضوعات بخش اصلی قرآن و عترت عنوان کرد.

 

وی به موضوعات بخش ویژه مسابقه شعر و داستان قرآنی اشاره کرد و گفت: بخش های جشنواره، شعر نو، شعر کلاسیک و داستان از موضوعات بخش ویژه مسابقه شعر و داستان قرآنی است.

 

معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مهلت ارسال آثار در رشته های تواشیح و سرود و ثبت نام در رشته های اذان را 25 دی سال جاری عنوان کرد.

 

وی گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.qiachb.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33334890 تماس بگیرند.

 

نظر شما