شناسهٔ خبر: 23024368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه سمیرم:

وحدت دانشگاه و حوزه در سایه ولایت فقیه عامل توسعه و تعالی است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های این هفته نمازجمعه سمیرم، با گرامیداشت 27 آذر ماه روز وحدت حوزه ودانشگاه اظهار کرد: شهادت شهید مفتح نقطه عطف وحدت دو نهاد علمی و آگاهی بخش است که امام راحل بر آن تاکید داشتند.
خطیب جمعه سمیرم هدف دانشگاه و حوزه را به سعادت رساندن جامعه زیر سایه ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: رسیدن به این هدف با شعار صرف قابل تحقق نیست بلکه باید دراقدام وعمل نیز این وحدت و رشد اعتقادی و علمی را شاهد و ناظر باشیم.
امام جمعه سمیرم بی تفاوتی را آفت جامعه بویژه دردانشگاه ها و حوزه ها دانست و گفت: فریادهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا واسرائیل و آل سعود امروز بیشتر از هر زمانی باید در این دو نهاد بلند باشد و به گوش دنیا برسد.
وی خاطر نشان کرد: 25 آذرماه به عنوان روز پژوهش نامگذاری شده اما در بسیاری از موارد به این موضوع مهم توجه نشده یا کمتر توجه شده است.
حجت الاسلام دهقانی فیروزآبادی در بخش دیگر خطبه ها، به صدور مجوز دولت مکرون برای بر پایی تجمع منافقان کوردل در پاریس اشاره و تاکید کرد: وزارت خارجه ما باید کوبنده و قاطع در برابر این اقدام خائنانه فرانسوی ها واکنش نشان دهد.
خطیب جمعه سمیرم همچنین از دستگاه دیپلماسی کشورخواست درباره سفر جانسون وزیر خارجه بریتانیا به تهران شفاف تر با مردم و افکار عمومی سخن بگوید و توضیح دهد.
سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/ت/ خبرنگار: محمود افشاری - انتشار: عمادی

انتهای پیام /*

نظر شما