شناسهٔ خبر: 23023949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

مخفي کردن ليست خروج براي آرامش استقلال

سرمربي آلماني استقلال تصميم گرفته تا براي حفظ آرامش تيم ليست خروجي را فعلا منتشر نکند.

صاحب‌خبر -

ليست خروج استقلال با توجه به ورود قطعي سه بازيکن جنجالي ترين اتفاق اين تيم طي روزهاي آينده خواهد بود. از ابتداي هفته گذشته روزهاي مختلفي براي نهايي شدن اين ليست اعلام شد؛ اما هر بار که اين روزشمار به دقايق پاياني رسيد، مديران و مربيان استقلال تاريخ جديدي را براي اعلام اين ليست مشخص کردند تا با گذشت يک هفته همچنان اين ليست نا مشخص باشد.


با وجود اينکه حضور بازيکناني مانند حسن بيت سعيد در اين ليست قطعي به نظر مي رسد و اين بازيکن حتي در تمرينات گروهي آبي ها نيز شرکت نمي کند؛ اما وينفرد شفر هنوز اجازه جدايي و مذاکره براي آينده اين بازيکن را صادر نکرده تا نشان دهد در فاصله اندک باقي مانده تا ديدار با ايران جوان بوشهر حفظ آرامش استقلال براي او مهم تر از نقل و انتقالات نيم فصل است.


سرمربي آلماني استقلال حساب ويژه اي روي قهرماني در جام حذفي باز کرده و مسير طولاني براي کسب يک جام معتبر در فوتبال ايران در پيش رو ندارد و به همين دليل به هيچ وجه نمي خواهد تصميمي اتخاذ کند که آرامش استقلال را در ديدار با تيم ليگ يکي را بر هم بزند.


به همين دليل ليست خروجي استقلال که احتمالا نام 4 بازيکن در آن وجود خواهد داشت، همچنان در اختيار مديرعامل و مسئولان استقلال قرار نگرفته است. سرمربي آلماني استقلال در جلسه ظهر جمعه با رضا افتخاري باز هم ليست خود را تحويل مديرعامل استقلال نداد و اين موضوع را به آينده نزديک موکول کرد.


اين تصميم شفر نشان مي دهد که احتمالا ليست او گسترده تر از پيش بيني بسياري از رسانه ها است و احتمالا بايد شاهد آن باشيم تا يک يا دو سورپرايز در اين ليست وجود داشته باشد.

نظر شما