شناسهٔ خبر: 23022585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

پرسپولیس بادران را برد و به صنعت نفت رسید

صاحب‌خبر -
 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با پیروزی دو بر یک برابر بادران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.
به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال بادران و پرسپولیس تهران، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف همدیگر رفتند. این دیدار از ساعت ۱۶:۱۵ و در ورزشگاه آزادی آغاز شد، در نهایت با پیروزی دوبر یک پرسپولیس به پایان رسید.
گادوین منشا (پنالتی -۳۶) و شجاع خلیل‌زاده (۵۴) برای پرسپولیس گل زدند و تک گل بادران را هم مهرداد رضایی (۴۰) به ثمر رساند.
به این ترتیب، پرسپولیس باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان برود.
دقیقه ۱۵ بشار رسن، کرنر پرسپولیس را از سمت چپ دروازه بادران ارسال کرد و علی علیپور با ضربه سری دقیق دروازه بادران را تهدید کرد اما واکنش خوب دروازه‌بان بادران مانع از گلزنی علیپور شد.
دقیقه ۳۶ بشار رسن، بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه بادران سرنگون شد و داور بازی این صحنه را پنالتی اعلام کرد. این تصمیم داور با اعتراض شدید بازیکنان بادران همراه شد. آنها اعتقاد داشتند که بشار در این صحنه تمارض کرده است. گادوین منشا، توانست با یک ضربه پنالتی، دروازه مهدی اسلامی را باز کند.
دقیقه ۴۰ بالاخره تیم بادران پس از چند حمله روی دروازه پرسپولیس گل مساوی را بزند. مهرداد رضایی با ضربه سر روی ارسالی که مسعود ریگی روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد، دروازه سرخ پوشان را باز کرد.
دقیقه ۵۵ کرنری را که بشار رسن از سمت چپ دروازه بادران به روی دروازه ارسال کرد، شجاع خلیل زاده با ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد.
دقیقه ۸۰ با فرار سیامک نعمتی و پاس در عمقش برای منشا، پرسپولیس صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه منشا را دروازه بان بادران به خوبی دفع کرد. توپ برگشتی هم نصیب سیامک نعمتی شد که شوت او را مدافع بادران دفع کرد.
مذاکره مثبت با ریزه‌اسپور
همچنین سرپرست باشگاه پرسپولیس با ابراز رضایت از مذاکراتی که طی روزهای گذشته با مسئولان باشگاه ریزه اسپور ترکیه داشت گفت: بزودی خبرهای خوبی در این باره منتشر خواهد شد. حمیدرضا گرشاسبی که چند روزی را در ترکیه حضور داشت در باره مذاکرات خود با مسئولان باشگاه ریزه اسپور ترکیه اظهار داشت: طی چهار روز گذشته، مذاکرات فشرده و سنگینی را با مسئولان و مدیران باشگاه ریزه اسپور ترکیه داشتیم که خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانستیم به نتایج بسیار خوبی برسیم. حمیدرضا گرشاسبی در ادامه صحبت‌های خود افزود: ظرف یکی، دو روز آینده خبرهای بسیار خوبی برای هواداران پرسپولیس که همواره یار و یاور ما بوده‌اند و در باره مشکل بوجود آمده با باشگاه ریزه اسپور بسیار نگران بودند، خواهم داشت که این اخبار قطعا برای تیم، کادر فنی و بازیکنان هم بسیار خوب خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما