شناسهٔ خبر: 23021042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با معرفی نفرات برتر

اختتامیه جشنواره غذای "سالم فود" در یزد برگزار شد

R41376/P1357/S6,76/CT11

اختتامیه جشنواره غذای سالم فود پس از بررسی و به معرض امتحان قرار گرفتن غذاهای شرکت کننده با معرفی نفرات برتر در یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، اختتامیه جشنواره غذای سالم فود یزد عصر امروز با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

محمدرضا پیرنیا در حاشیه این جشنواره با بیان اینکه حضور مردم در این جشنواره بسیار خوب بود اظهار داشت: تغذیه سالم در بحث سلامتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید نسبت به این مقوله توجه بیشتری شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عوامل بسیاری هستند که امروزه سبب به خطر افتادن سلامت انسان شده است که مهمترین آن‌ها رژیم غذایی نامناسب و دیگری کم تحرکی است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این جشنواره معرفی فست فودهای سالم است خاطرنشان کرد: استان یزد یکی از شهرهای دیابتی کشور است که متأسفانه هر ساله بر آمار آن اضافه می‌شود و خانواده باید در راستای کاهش این آمار تلاش کنند و بتوانند در جهت سلامت خانواده‌هایشان گام مؤثری بردارند.

پیرنیا به تأثیرات منفی استفاده از فست فودها اشاره کرد و افزود: مردم با استفاده از این نوع غذا با افزایش روند پیری، چاقی، افزایش فشارخون، افزایش چربی‌های مضر، ناباروری و غیره روبه‌رو می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم یزد مهمان نواز هستند و در بسیاری از مهمانی‌هایشان از شیرینی و خوراکی‌هایی که باعث افزایش قند می‌شود استفاده می‌کنند که امیدواریم بتوانیم با ارائه الگوهای مناسب، مردم را نسبت به مضرات و فواید برخی خوراکی‌ها آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، جشنواره سالم فود از ساعت 11 امروز 24 آذرماه در ساختمان پردیس جنوب آغاز و ساعت با برگزاری آئین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظر شما