شناسهٔ خبر: 23006426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

استاد حوزه علمیه اصفهان مطرح کرد؛

بلند شدن عربده‌های صهیونیست‌ها و آمریکا از شکست در منطقه غرب آسیا/ شهدای مدافع حرم برای جهان اسلام عزت آفریدند

استاد حوزه علمیه اصفهان عزت امروز انقلاب اسلامی در جهان را مدیون خون شهدا عنوان کرد و گفت: عربده‌های امروز صهیونیست‌ها و آمریکا به دلیل شکست آن‌ها در عراق و سوریه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدصادق ابطحی عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه‌های مقاومت اسلامی و چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق رهروی از شهیدان را نصیب همه ماه بکند.

این استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه سخن گفتن در مورد شهدا کار آسانی نیست، گفت: خداوند در وصف شهدا می‌فرماید شهدا را مرده نپندارید آن‌ها زنده‌اند ولی شما قدرت درک آن را ندارید.

وی با بیان اینکه انسان‌های خاکی عاجز از درک جایگاه شهدا هستند، اظهار کرد: شهید معامله باخدا می‌کند و خداوند نیز در برابر این معامله به او بهشت را عنایت می‌کند.

حجت‌الاسلام ابطحی تأکید کرد: شهدای مظلوم مدافع حرم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و تعابیری که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در خصوص آن‌ها بیان فرموده‌اند اهمیت و جایگاه این شهدا را نشان می‌دهد.

این استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شش صفت و ویژگی برای شهدای مدافع حرم برشمرده‌اند، گفت: دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در عراق و سوریه مهم‌ترین امتیاز این شهدا است اگر شهدای مدافع حرم نبودند چیزی از حرم اهل‌بیت(ع) باقی نمانده بود.

وی با اظهار اینکه شهدای مدافع حرم همچون شهدای کربلا از حریم اهل‌بیت دفاع کردند که ویژگی برجسته‌ای است، افزود: مدافعان حرم در مقابل دشمنی ایستادند و مبارزه کردند که همان‌جا ظهور پیداکرده بود و در همان‌جا نابود شد.

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به عربده‌کشی سران جبهه استکبار در این روزها، اظهار کرد: مستکبران جهان پس از شکست جبهه تروریستی تکفیری سروصدای خود را بلند کردند.

این استاد حوزه علمیه اصفهان غیرت و تعصب شهدا حرم اهل‌بیت را یکی دیگر از ویژگی‌های شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: آن‌ها زمانی که دیدند حرم اهل‌بیت (ع) و حرم ناموس مسلمانان درخطر است, به مقابله با دشمنان پرداختند.

وی شوق به شهادت را یکی از امتیازهای بلندمرتبه شهدای مدافع حرم بیان و اظهار کرد: بصیرت، تیزبینی و ژرف‌نگری ویژگی بعدی شهدای مدافع حرم بود که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرمودند.

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای عنوان کردند که چرای جوانان ما برای دفاع از حرم اهل‌بیت به سوریه و عراق رفتند، گفت: اگر آن‌ها آنجا نرفته بودند امروز باید در سرزمینمان با آن‌ها می‌جنگیدیم.

این استاد حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد: شهدای مدافع حرم عزت و افتخاری برای همه جهان اسلام شدند.

وی گفت: مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم از زن، فرزند، خانواده، رفاه و آسایش خود برای دفاع از حریم اهل‌بیت و اسلام ناب گذشتند.

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه امروز بر سر سفره شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم نشسته‌ایم، اظهار کرد: این امنیت و آرامش کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم.

سرپرست نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در ستاد عتبات استان اصفهان با اشاره به گذشت بیش از 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: عرصه‌های مختلف برای مسئولان آزمون است ولی برخی در این مدت گذشت از انقلاب ریزش کردند ولی شهدای مدافع حرم رویش‌های انقلاب بوده‌اند.

وی عزت امروز انقلاب اسلامی در جهان را مدیون خون شهدا عنوان و تصریح کرد: عربده‌های امروز صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به دلیل شکست آن‌ها در عراق و سوریه است؛ آن‌ها نقشه کشیده بودند که با راه‌اندازی گروه تروریستی داعش و امثال آن، نور اسلام ناب را خاموش کنند ولی رزمندگان جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به اعلام انتخاب بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: رهبر معظم انقلاب فرودند آن‌ها در این قائله هم شکست خواهند خورد و رژیم صهیونیستی نیز نابود خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: ملت ما در تمام ناملایمات می‌ایستند و مقاومت می‌کنند تا نابودی رژیم صهیونیستی، جبهه استکبار و اذناب آن‌ها را شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما