شناسهٔ خبر: 22994649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

۴۱ میلیارد تومان کمک‌ معیشت به مددجویان اصفهانی پرداخت شد

R41346/P1377/S6,51/CT12 / R41346/P1377/S6,51/CT12

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۴۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌ معیشت در ۸ ماهه نخست سال جاری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان حمیدرضا شیران با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد، پرداخت مستمری ماهیانه برای رفع بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای تحت حمایت است، اظهار داشت: به‌طور میانگین در هر ماه 5 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک‌ معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شده است.

وی با اشاره اینکه 87 هزار و 114 خانوار در استان اصفهان کمک‌ معیشت بگیر این نهاد هستند، افزود: از این تعداد بیشترین خانوارها در روستاهای این استان ساکن بوده و از عمده‌ترین دلایل تحت حمایت قرار گرفتن آن‌ها، فوت و یا از کارافتادگی سرپرست خانوار است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه طلاق، متارکه و مفقودی از عوامل تحت حمایت قرار گرفتن زنان سرپرست خانوار است، ادامه داد: خدمات فرهنگی، آموزشی، درمانی، عمرانی و جهیزیه به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی گفت: رسیدگی به امور بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌سرپرست در رأس برنامه‌های این نهاد قرار دارد و مددجویان پس از بررسی وضعیت معیشتی توسط مددکاران و تشکیل پرونده، علاوه بر دریافت مستمری از سایر خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند‌می شوند.

شیران با اشاره به اینکه به 14هزار و 261 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان 585 میلیون تومان کمک‌های موردی پرداخت شد، اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب خرید و تعمیر لوازم‌خانگی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و کمک‌ هزینه زندگی به مددجویان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما