شناسهٔ خبر: 22993003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز عملیات بهره برداری از طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه

ارومیه- ایرنا- بهره برداری از طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی،نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و فرماندار ارومیه و برخی مسئولان استانی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

استاندار آذربایجان غربی در آیین آغاز بهره برداری از طرح های جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه با قدردانی از فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در استان گفت: در آذربایجان غربی طرح های بزرگی در دست اجراست که تعدادی از این ها طرح های عظیم و با اعتبار زیاد به شمار می روند که پروژه کانی سیب از جمله آنهاست.
محمد مهدی شهریاری افزود: در پروژه فراملی و تاثیرگذار کانی سیب که از پروژه های تاثیرگذار در توسعه استان است، تاکنون 10هزار میلیارد ریال هزینه شده و این تنها بخشی از هزینه های انجام شده به شمار می رود.
وی اظهار کرد: دولت برای حل مشکلات به ویژه مسائل و مشکلات روستاها طرح های خوبی در دست اجرا دارد که اجرای این طرح ها، منجر به تثبیت جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و همچنین رونق اقتصادی و اشتغال روستاها می شود.
وی اضافه کرد: دولت برای ایجاد اشتغال در روستاها و افزایش درآمد روستاییان، تسهیلات اشتغال روستایی را پیش بینی کرده که امیدواریم با استقبال روستاییان از این طرح، شاهد ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در روستاهای استان باشیم.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بهترین قانون اساسی دنیاست و در این قانون مردم از هر مذهب و قومیتی با هم برابر و برادرند.
یوناتن بت کلیا افزود: هموطنان مسیحی همواره در کنار برادران مسلمان خود در این کشور برای حفاظت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کرده اند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب شده است.
وی اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که اقلیت های دینی ما را نمی توانند خوراک تبلیغات و توطئه های خود قرار دهند و هموطنان مسیحی و مسلمان در این کشور در کمال آرامش، راحتی و رفاقت و محبت با هم زندگی و برای شکوفایی و تعالی کشور تلاش می کنند.
در این آیین از مجریان و دست اندرکاران اجرای طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه با اهدای لوحی تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، تعداد زیادی از جمعیت روستای 50 خانواری قزل عاشیق ارومیه را هموطنان مسیحی تشکیل می دهد.
50 کیلومتر از معابرعمومی روستای قزل عاشیق ارومیه با 6 هزار مترمکعب زیربنا زیرسازی و آسفالت شد.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*

نظر شما