شناسهٔ خبر: 22992710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسابقات قرآنی مدهامتان به جوانان نگاه ویژه ای دارد

خبرگزاری شبستان: برگزیده دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان رشته ترتیل مرحله کشوری معتقد است، جشنواره قرآنی مدهامتان فرصتی برای دیده شدن جوانان در عرصه مسابقات قرآنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، امیرمحمد مرادی از نفرات برگزیده در دوازدهمین دوره جشنواره مسابقات قرآنی مدهامتان البرزی است که به مرحله کشوری راه یافته است.

 

این جوان که از شهرستان نظرآباد استان البرز به این دوره از مسابقات راه یافته و به مشهد مقدس برای شرکت در دوره فاینال مسابقات قرآنی اعزام شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز با معرفی خود گفت: از 10 سالگی در کانون فرهنگی هنری مسجد قرآن را به صورت تخصصی شروع کردم و زمانی که به سن 15 سالگی رسیدم با توجه به نیاز مربی در مسجد شروع به تدریس کردم.

 

مرادی از شخصیت و اعتباری که به واسطه قرآن کریم در میان اهالی محل، مسجد و دیگر دوستانش به دست آورده است برایمان گفت: توجه به قرآن باعث شد در شخصیت و اعتبار اجتماعی ام افزوده شود و مردم با اعتماد به من نگاه کنند.گ

 

این جوان نظرآبادی در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی و رقابت ها در این حوزه عنوان کرد: به نظر من مسابقات قرآنی جایگاه معنوی آن طور که باید باشد ندارد بلکه بیشتر کسب رتبه و دریافت جوایز است.

 

وی خاطرنشان کرد: معتقدم محفل های قرآنی معنویت بیشتری تا مسابقات قرآنی دارد چرا که شرکت کنندگان توجه بسیاری به کسب امتیاز دارند، ولی محافل قرآنی انگیزه معنوی با نیت خالصانه بیشتر است.

 

نفر راه یافته به فینال مرحله کشوری رشته ترتیل دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تصریح کرد: مسابقات مدهامتان بیشتر به جوانان بها می دهد و شرائط سنی آن باعث شده که اکثر جوانان به مسابقه ورود کنند و یکی از مسابقات پویا میان دیگر مسابقات است.

 

وی در پایان مطرح کرد: متاسفانه این دوره از مسابقات در مرحله استانی با ضعف هایی برگزار می شود که واقعا باید نسبت به آن توجه ویژه داشت، پیشنهادی هم داشتم که بعضی استان ها حتی زیر 18 سال مسابقات را برگزار می کند.

 

 

نظر شما