شناسهٔ خبر: 22992598 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

یازدهمین همایش پیشگامان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

یازدهمین همایش پیشگامان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی درباره الگوی پیشرفت کشور آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­رئیس این همایش گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی درباره الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، هدف برگزاری این همایش است.
دکتر اکبرزاده افزود: ظرفیت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط نسل آینده‌ساز جامعه و کمک به همگانی کردن و ترویج گفتمان پیشرفت در بین جوانان و دانشجویان از برنامه های دیگر این همایش است.
دبیر همایش پیشگامان پیشرفت تاکید کرد: فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه جوانان و دانشجویان کشور و دعوت از آنان برای تولید آثار علمی و هنری با موضوع پیشرفت، جهت‌دهی به تولیدات و آثار علمی و هنری دانشجویان و جوانان کشور در زمینه پیشرفت و ارزیابی و ارتقای مداوم آن ها موضوعاتی است که در این همایش پیگیری می شود.
اکبرزاده گفت: ظرفیت ها، چالش ها و افق آینده از محورهای این رویداد است.
وی افزود: به دبیرخانه این همایش، هزار و 115 اثر شامل 717 مقاله علمی، 115 پایان‌نامه کارشناسی ارشد، 95 اثر تصویری، وب‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی، 168 اثر در ادبیات پیشرفت و 20 مورد فعالیت‌های مستمر دانشجویی در حوزه پیشرفت ارسال شده است.

نظر شما