شناسهٔ خبر: 22991930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امضای تفاهم نامه همکاری ستاد اقامه نماز و معاونت سواد آموزی گلستان

خبرگزاری شبستان: ستاد اقامه نماز و معاونت سواد آموزی استان گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، در راستای تدابیر حیات بخش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر قراردادن نماز در راس برنامه ها و تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز و به منظور اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی و فرهنگی نماز در بین مخاطبان برنامه های سوادآموزی  تفاهم نامه ای مابین ستار بردی فجوری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و قاسم محمدی دبیر ستاد اقامه نماز استان، منعقد می گردد.

 

در این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت های مشترک در آموزش عملی نماز در بین سوادآموزان و آموزش دهندگان دوره های سوادآموزی مورد تاکید طرفین تفاهم نامه بود.

 

توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، فراهم کردن زمینه التزام آگاهانه به ادای فرضیه نماز در بین مخاطبان، افزایش و تقویت آگاهی های مخاطبان با قرائت و ادای صحیح نماز، غنی سازی محیط یادگیری مخاطبان به مواد و محتوای آموزشی – فرهنگی اهداف این تفاهم نامه است.

 

تعهدات ستاد اقامه نماز؛ اجرای کارگاه های آموزشی و مهارتی نماز ویژه مجریان و آموزش دهندگان، تامین و اعزام مبلغین و اساتید کارگاههای آموزشی در استان و شهرستان، همکاری در نظارت و ارزیابی میزان پیشرفت و موفقیت اجرای طرح های مشترک نماز است.

 

همکاری و زمینه سازی در اجرای کارگاه های آموزشی نماز ویژه مجریان و آموزش دهندگان، چاپ و نشر و توزیع منابع و محتوای آموزشی تولید شده، اجرای برنامه های آموزشی در گروههای هدف، نظارت بر روند اجرای برنامه های نماز در سطح کلاس ها و گروه های هدف، ارزیابی میزان پیشرفت و موفقیت اجرای طرح های مشترک نماز، توجیه، ایجاد انگیزه و آموزش نیروهای آموزش دهنده و تشویق سوادآموزان و فراگیران برتر برنامه های آموزشی و آموزش دهندگان و ناظران آموزشی از تعهدات معاونت سوادآموزی استان است.

 

نظر شما