شناسهٔ خبر: 22991836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

حمایت های وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان باعث دلگرمی آنها می شود

ملی پوش فارسی ژیمناستیک ایران گفت: حمایت های وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان باعث دلگرمی آنها می شود و بسیار خوشحالم که مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش به دنبال مرتفع کردن مشکلات ملی پوشان کشورمان است.

صاحب‌خبر -

سعیدرضا کیخا در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس عنوان کرد: در نشستی که در وزارت ورزش و جوانان با سلطانی فر داشتم، مشکلات پیش رو را برای وی توضیح دادم و ایشان قول پیگیری و حل مشکلات بنده را دادند.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان در این نشست از من خواست تا در بازی های آسیایی بر روی سکو بروم و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم.

دارنده مدال نقره جام ستارگان جهان در ژاپن با تاکید بر اینکه کسب مدال در بازی های آسیایی کار بسیار دشواری است، تصریح کرد: تمام تلاشم را برای فتح سکوی های بازیهای آسیایی اندونزی به کار می بندم تا بتوانم با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دل مردم عزیر ایران را شاد کنم.

کیخا با بیان اینکه با برنامه ریزی دقیق و منظم بیش از پیش کسب مدال در بازی های آسیایی دور از انتظار نیست، ادامه داد: کسب مدال در ورزش پایه ژیمناستیک بسیار سخت است اما امری شدنی است که امیدوارم با تلاش و تمرینات مستمر، به این مهم دست پیدا کنم.

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی باکو خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست، وزیر ورزش و جوانان دستور پیگیری استخدام بنده در شهرداری شیراز را به معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت را داد تا اقدامات نهایی در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، سعیدرضا کیخا بهترین ژیمناست ایرانی است که توانست با ثبت حرکتی با ارزش FF (بالاترین ارزش در ژیمناستیک) در ورلد کاپ جهانی باکو به نام خود (the keikha) تاریخ ساز این رشته در ایران و جهان شود که در دنیای ژیمناستیک تنها سه حرکت سخت ترین و بالاترین ارزش فنی را دارند که اکنون حرکت “کیخا” یکی از آنهاست.

وی همچنین اولین ایرانی‌ که نامش در کتاب جهانی داوری ژیمناستیک ثبت شد.

نظر شما