شناسهٔ خبر: 22987088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعتیاد به فضای مجازی به مراتب مواد مخدر خطرناک تر است

خبرگزاری شبستان: کارشناس فضای مجازی گفت: اعتیاد به فضای مجازی به مراتب اعتیاد به مواد مخدر برای بچه ها خطرناک تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، روح الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی امروز(۲۲ آذر) در اجلاس استانی نماز در زاهدان بیان داشت: فضای مجازی را بشناسیم؛ فضای مجازی، فضای طبیعی نیست و انسان ساز است.

 

وی با بیان اینکه اینترنت رایگان و فضای مجازی شیرازه خانواده را به هم ریخته است، افزود: دشمن با فضای مجازی، فکر انسانها را فرا گرفته و فضای مجازی به هویت افراد تبدیل شده است.

 

کارشناس فضای مجازی با اشاره به اینکه فضای مجازی چند برابر فضای حقیقی بزرگتر شده است، تصریح کرد: برخی از جوانان ما در فضای مجازی نفس می کشند.

 

مومن نسب خاطرنشان کرد: آیا این سئوال را از خود کرده اید که چرا آمریکا ما را از لحاظ اینترنت تحریم نمی کند و چرا دشمنان از برجام فضای مجازی صحبت نمی کنند.

 

وی با بیان اینکه نگاه سطحی به فضای مجازی فاجعه آفرین است و باید به عنوان یک توطئه از سوی دشمن آن را بشناسیم، افزود: اعتیاد به فضای مجازی به مراتب به اعتیاد به مواد مخدر برای بچه ها خطرناک تر است.

 

کارشناس فضای مجازی اعلام کرد: اگر فضای مجازی را جدی بگیریم، می توانیم انقلاب را به سراسر جهان مخابره کنیم.

 

مومن نسب با اشاره به اینکه اینترنت نامحدود، نامحدود زندگی شما را نابود می کند، گفت: مربی برای آسیب های اجتماعی به مانند فضای مجازی تربیت کنیم تا بتوانند به مساجد و مدارس بروند و مردم را از خطرات و مضرات آن آگاه کنند.      

نظر شما