شناسهٔ خبر: 22985881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با 6.6 میلیارد تومان هزینه طرح های آب و فاضلاب نطنزبه بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برای ساخت مجموعه تاسیسات فاضلاب مسکن مهر و اصلاح و بهبود آب آشامیدنی نطنز مبلغ ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هاشم امینی امروز در مراسم بهره برداری این طرح ها  اظهار کرد: امروز استان اصفهان در آب آشامیدنی دچار مشکل است و لزوم تصمیم‌گیری و برگزاری نشست‌های ویژه در خصوص ایجاد راهکار حل این معضل اساسی  بیش از  پیش مشهود است.

وی کم آبی شهرستان نطنز را به عنوان یک معضل بزرگ برای مردم این شهرستان برشمرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبه مردم شهرستان نطنز بحث کمبود آب آشامیدنی  بوده که با همکاری و پیگیری‌های مجدانه نماینده شهرستان نطنز و همچنین نهادهای ذی‌ربط  امروز با حفر دو حلقه چاه مشکل کمی آب شهر حل شده است و مشکلات کیفی آب شهر نطنز نیز حل و شهروندان از آب آشامیدنی با کیفیت بهره‌مند شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به ماده 56 منابع طبیعی و لزوم تسریع طرحهای عمرانی و همچنین طرح آب‌رسانی به شهرستان نطنز گفت: با تکیه به ماده 56 به اجرای پروژه سرعت داده شد و آلودگی حفره‌های آب زیرزمینی و وابستگی طرح به چاه‌ها باعث شد که به صورت جامع این طرح پیگیری شود و حدود 55 درصد پیشرفت را در این زمینه داشته‌ایم.

امینی تصریح کرد: با توجه به مشکلات فاضلاب مسکن مهر و پدیدار شدن مشکلات بهداشتی و وجود فاضلاب در سطح معابر، با همکاری نهادهای شهری به ساخت مجموعه تاسیسات تصفیه فاضلاب با هزینه 36 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3079 متر مربع در مسکن مهر نطنز اقدام شد و پساب خروجی آن که بسیار با کیفیت است  درتفاهم نامه‌ای جهت استفاده در فضای سبز شهر در اختیار شهرداری قرار گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: با راه‌اندازی، تجهیز و بهره‌برداری ساختمان هوادهی در حدفاصل چاه‌های رحمت‌آباد و ایستگاه پمپاژ شجاع‌آباد و با انجام هوادهی آن، کیفیت آب آشامیدنی نیز به صورت کاملا محسوسی ارتقا بخشیده شد و نارضایتی‌های ناشی از طعم آب کاملا رفع شده است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح طرح های آب و فاضلاب نطنز

نظر شما