شناسهٔ خبر: 22985031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی:

بودجه سال آینده کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش خواهد داشت

گناباد- نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی های اولیه و نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر افزایش بودجه ۹۷ کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر، حمید بنایی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم گناباد از دیرباز به مردمی مومن مشهور بوده اند و نمونه آن را می توان به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان صدقه طی ۸ ماه گذشته اشاره کرد. 

وی افزود: در بودجه سال ۹۷ شاهد کاهش هزینه های عمرانی هستیم. ولی با این حال پیش بینی می کنیم بودجه کمیته امداد با چهارهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بسته شود. 

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از کمک ۱۰۰میلیون تومانی رئیس کمیته امداد به گازرسانی مرقد بهلول اظهار کرد: ارتقاء مرکز نیکو کاری بخش کاخک گناباد خواهد توانست زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر را ایجاد کند. 

وی طرح مجتمع دامداری که توسط مددجویان کمیته امداد در روستای نوده پشنگ این شهرستان در حال اجرا است را در کشور بی نظیردانست و افزود: براساس بررسی های صورت گرفته برای برق رسانی این مجتمع ۱۸۰ میلیون تومان نیاز است که در صورت تامین، خانواده های تحت پوششی که در این مجتمع فعالیت کنند توانمند خواهند شد و نیازی به کمک های کمیته نخواهند داشت. 

بنایی با اشاره به کمک های صورت گرفته به مددجویان گنابادی تصریح کرد: متاسفانه طی چند ماه گذشته بیمه تامین اجتماعی تعداد ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد گناباد قطع شده که نیاز جدی به ورود رئیس کمیته امداد به این بحث داریم.

نظر شما