شناسهٔ خبر: 22976550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مردم تيران و كرون در رفع نيازها مشاركت به موقع داشته اند

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان تيران و كرون گفت: مردم شهرستان تيران و كرون در رفع نيازهاي شهرستان و مردم نيازمند مشاركت به موقع داشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علي رحماني، فرماندار شهرستان تيران و كرون در ديدار با مديركل كميته امداد استان اصفهان اظهارداشت: مردم شهرستان تيران و كرون در رفع نيازهاي شهرستان و مردم نيازمند مشاركت به موقع داشته اند كه نمونه از آن كمك موثر خيرين در رفع نياز دانش آموزان نيازمند بود.

 

وي افزود: 700 ميليون ريال براي كمك به تهيه پوشاك دانش آموزان نيازمند توسط مردم جمع آوري شد و در قالب كارت هديه به اين دسته از دانش آموزان توسط مديران مدارس داده شد.

 

رحماني با بيان اينكه نگاه همه جانبه به نيازهاي مددجويان سازمان هاي حمايتي بايد داشت، تصريح كرد: تنها نياز مددجويان اين مراكز مالي نيست بلكه نيازهاي فرهنگي و بهداشتي آن ها هم مهم و ضروري است و از اين جهت كميته امداد طرح هاي فرهنگي اجرا مي كند كه ادارات شهرستان هم در اين خصوص همكاري دارند.

 

وي با اشاره به اشتغال زايي و تامين مسكن خانواده هاي نيازمند اظهاركرد: اشتغال و خودكفايي مددجويان به وسيله ارائه تسهيلات بانكي نقش به رفع نياز و كاهش جمعيت مراكز حمايتي مي شود كه طي دو هفته گذشته با اهدا 10 خودرو زمينه اشتغال 10 مددجو فراهم شد.

 

فرماندار تيران و كرون همكاري براي تامين نيازهاي احداث مسكن مددجويان اشاره كرد و گفت: ادارات خدماتي در اين شهرستان براي تامين نياز مسكن مددجويان همكاري و تعامل با بهزيستي و كميته امداد دارند.

 

نظر شما