شناسهٔ خبر: 22975538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کشتی جام باشگاه‌های جهان؛

ورود فرنگی‌کاران خارجی از امروز/ تلاش برای تکرار میزبانی تهران

چهارمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاه‎های جهان از فردا پنجشنبه با حضور ۱۳ تیم داخلی و خارجی در شهر اصفهان آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

«اسدالله رضایی» مسئول ستاد برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همه چیز برای میزبانی هر چه باشکوهتر این رویداد بین المللی در شهر اصفهان مهیاست، اظهار داشت: تا به امروز چهارشنبه ۹۰ درصد از اقدامات مربوط به میزبانی و آماده سازی سالن انجام شده و ما از فردا می توانیم بدون هیچ مشکلی، پذیرای تیم های خارجی در سالن و آغاز مسابقات باشیم.

وی در خصوص سالن برگزاری این مسابقات گفت: سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان، امکانات و فضای خوبی برای این مسابقات دارد و ما این سالن را دقیقا مثل رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در تهران آماده و با سه تشک آماده مسابقات کرده ایم.

وی در پایان به زمان ورود تیمهای خارجی به اصفهان اشاره کرد و افزود: تیم های خارجی از امروز چهارشنبه، طبق زمانبندی وارد اصفهان خواهند شد و در هتلی نزدیک به سالن اسکان می یابند. آنچه مسلم است سعی داریم تا رقابتهای کشتی فرنگی را هم مثل پیکارهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در تهران به خوبی میزبانی کنیم و همه چیز طبق برنامه پیش برود.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه اصفهان برگزار می شود. در این دوره از رقابتها ۱۰ تیم باشگاهی خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، اوکراین، مجارستان، قرقیزستان، رومانی، یونان و تاجیکستان و همچنین سه تیم ایرانی (سیناصنعت ایذه، بیمه رازی اصفهان و شهدای مدافع حرم قم) در قالب چهار گروه به مصاف هم خواهند رفت.

این رقابتها در روز نخست (پنجشنبه) در دور مقدماتی به صورت تیم به تیم برگزار خواهد شد و سپس در ادامه تیم های اول گروه‌های A و B و تیم های اول گروه‌های C و D برای حضور در دیدار فینال و رده بندی (جمعه) با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

نظر شما