شناسهٔ خبر: 22974778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معنویت وجه متمایز نیروی های مسلح ایران با سایر کشور ها است

خبرگزاری شبستان: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بهره گیری از معنویت و انس با قرآن و معصومین(ع) وجه متمایز نیروی های مسلح ایران با سایر کشور ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، اظهارداشت: بهره گیری ازدریای بزرگ قرآن مایه سعادت دنیا و آخرت و راهگشای مشکلات بشر است.

 

وی افزود: دریای عظیم قرآن کریم فرصت سعادتمندی و عزتمندی را در بین مردم فراهم ساخته و نباید از معارف بلند آن بی بهره ماند بلکه با انس با قرآن از دریای عظیم آن بهره مند شویم و به تدبیر در آیات قرآن بپردازیم.

 

آیت الله مهدوی با اشاره به اینکه نیروی های مسلح ایران از معارف اسلامی و درس های قرآنی بهره مند می شوند، تصریح کرد: بهره گیری از معنویت و انس با قرآن و معصومین(ع) وجه متمایز نیروی های مسلح ایران با سایر کشور ها است.

 

وی با اشاره به موفقیت هایی که نیروهای مسلح به سبب بهره مندی از معنویت داشته اند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران توان نظامی و دفاعی خود را به کار گرفته اند و با بهره گیری از آموزه های اسلامی و توکل بر خداوند پیش رفته اند که این موضوع سعادتمندی و پیروزی آن ها را موجب شده است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش های ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره تمسک به قرآن داشته و برنامه های فرهنگی این سازمان با استفاده از ظرفیت های قرآنی و دینی است.

 

نظر شما