شناسهٔ خبر: 22973906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار برگزار شد

آغاز عملیات اجرائی مخزن نفتای چهارم پتروشیمی تبریز

نصر: طی مراسمی با حضور نمایندۀ ولی فقیه و امام جمعه تبریز و همچنین استاندار آذربایجان شرقی از مخزن سقف شناور 16 هزار متر مکعبی ذخیرۀ نفتای سوم بهره برداری شد و همزمان عملیات اجرائی مخزن چهارم نیز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، مخزن سوم با هزینۀ 81 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت 15 ماه به بهره برداری رسیده است.
در این مراسم حجت السلام و المسلمین آل هاشم ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان سخت کوش پتروشیمی تبریز ، اختصاص یک چهارم از فضای این مجتمع بزرگ را با وسعت یکصد هکتار به فضای سبز و تلاش مضاعف در سالم سازی محیط اطراف را قابل توجه و قابل تقدیر توصیف کرد.
مجید خدابخش استاندار آذربایجانشرقی نیز جایگاه پتروشیمی در ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت را بر شمرد و با تقدیر از فعالیت های متخصصان پتروشیمی تبریز ، بر تسریع در اجرای پروژه ها مطابق با تکنولوژی و فناوری روز و همچنین استانداردهای جهانی جهت افزایش بهره وری این مجتمع تاّکید کرد.
در آغاز این مراسم درفشی مدیر عامل پتروشیمی تبریز با تشریح برنامه های این شرکت در افزایش تولید افزود : با انتقال اتیلن غرب از طریق خط لوله و احداث واحد جدید پلیمری با توسعه زیر ساخت های انبارش و ذخیره سازی خوراک و همچنین به روز رسانی سیستم های کنترل تولید ، ظرفیت اسمی این شرکت 300 هزار تن افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما