شناسهٔ خبر: 22973792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات کشتی ناشنوایان قهرمانی کشور به میزبانی لرستان

رئیس هیات ناشنوایان لرستان از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوایان قهرمانی کشور در سالن طالقانی شهرستان بروجرد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خسروی رئیس هیات ناشنوایان لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی ناشنوایان، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوایان قهرمانی کشور به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهدای منا ۲۳ و ۲۴ آذرماه در سالن طالقانی شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ناشنوایان لرستان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور دارند، بیان داشت: این تعداد ورزشکار از ۱۸ استان کشور حضور پیدا کردند.

خسروی تصریح کرد: هر کدام از رشته‌های فرنگی و آزاد در ۱۰ وزن برگزار می‌شود و نفرات برگزیده هر وزن توسط کمیته فنی انتخاب و راهی اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان می‌شوند.

وی از حضور ۲۰ ورزشکار لرستانی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: تیم لرستان تیم کاملی است به‌نحوی‌که ۱۰ ورزشکار در رشته آزاد و ۱۰ ورزشکار نیز در رشته فرنگی به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات ناشنوایان لرستان یادآور شد: کشتی در لرستان از سابقه طولانی برخوردار بوده و در بخش‌های ناشنوایان نیز توفیقاتی را کسب کرده است، به‌گونه‌ای که سال گذشته کشتی ناشنوایان لرستان در مسابقات قهرمانی کشور در دو رشته فرنگی و آزاد رتبه نخست را کسب کرد.

انتهای پیام/م

مسابقات کشتی ناشنوایان قهرمانی کشور به میزبانی لرستان برگزارمی شود

نظر شما