شناسهٔ خبر: 22973303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستور استاندار برای رفع مشکلات جاده شهرکرد به شلمزار

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار تشکیل فوری نشست رفع مشکلات جاده شهرکرد به شلمزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به دنبال ضایعه درگذشت شش نفر از هم‎استانی‌های چهارمحال و بختیاری و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه رانندگی عصر روز گذشته سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶ در مسیر شهرکرد به شلمزار، اقبال عباسی استاندار ضمن تسلیت این ضایعه دلخراش، دستور تشکیل فوری نشست بررسی و رفع موانع چهار خطه شدن این محور ارتباطی را صادر کرد.

وی تاکید کرد: بررسی و برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات چهار خطه شدن جاده شهرکرد به شلمزار باید هر چه سریع‌تر پیگیری و انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش امنیت و رفع مشکلات راه‌های ارتباطی و نقاط حادثه خیز خصوصاً جاده شهرکرد به شلمزار در اولویت کاری مسئولان مرتبط قرار گیرد.

عباسی افزود: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به علایم راهنمایی و رانندگی، و عمل به قانون هم باید مورد توجه رانندگان وسایط نقلیه عمومی و شخصی باشد.

گفتنی است: در این حادثه رانندگی، یک دستگاه خودروی مینی بوس و سواری پژو آر دی، در نزدیکی روستای شمس آباد شهرستان شهرکرد برخورد کردند که پنج سرنشین پژو ـ که اعضای یک خانواده بودند ـ در دم جان باختند و چهار نفر از مسافران مینی بوس به شدت زخمی شدند که یکی از آنان هم در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد فوت کرد.

انتهای پیام/ش

پیگیری رفع مشکلات جاده شهرکرد به شلمزار

نظر شما