شناسهٔ خبر: 22972813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

والیبال باشگاه های جهان - لهستان

اسکرا با عبادی پور نخستین پیروزی را جشن گرفت

در ادامه رقابت های والیبال جام باشگاه های جهان اسکرا بلهاتوف لهستان در حضور میلاد عبادی پور سه بر صفر شانگهای چین را برد و لوبه ایتالیا از سد ساداکروزیرو برزیل گذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در پایان روز نخست رقایت های والیبال جام باشگاه های جهان در لهستان از ساعت ۲۳ دو دیدار به طور همزمان برگزار شد و از گروه دوم تیم اسکرا بلهاتوف لهستان که میلاد عبادی پور دریافت کننده ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد در نخستین گام موفق شد سه بر صفر شانگهای چین پیش رو بردارد و سه امتیاز شیرین را از آن خود کند.

اسکرا با سه امتیاز و به دلیل معدل کمتر پس از زنیت کازان در رده دوم ایستاد و نمایده چین و آرژانتین بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در این بازی عبادی پور ۱۰ امتیاز را کسب کرد اما بهترین بازیکن اسکرا سرچکو لیسیناچ بود که توانست ۲۵ امتیاز کسب کند.

ست های بازی با امتیاز های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به سود نماینده کشور میزبان پایان یافت.

از گروه نخست در دیداری حساس لوبه ایتالیا رو در روی ساداکروزیرو برزیل قرار گرفت و در پایان صدرنشین سری آ بود که توانست سه بر صفر پیروز بازی شود.

لوبه ایتالیا با کسب این سه امتیاز به تنهایی و بالاتر از زاکسا دو امتیازی و بانک سرمایه یک امتیازی در صدر قرار گرفت و نماینده برزیل بدون امتیاز در قعر جدول ایستاد.

ست های دیدار با امتیاز های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ به سود نماینده اروپا تمام شد.

در آغازین دیدارهای روز اول نماینده ایران سه بر دو مغلوب زاکسا لهستان شد و زنیت کازان روسیه سه بر صفر از سد بولیوار آرژانتین گذشت.


انتهای پیام

نظر شما