شناسهٔ خبر: 22968865 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

راه یافتن 8 اثر به مرحله پایانی در نخستین جشنواره استانی استند آپ‌ کمدی خوزستان

پس از بازبینی بیش از ۴۵ اثر شرکت کننده در نخستین جشنواره استانی استند آپ‌ کمدی خوزستان ۸ اثر به مرحله پایانی

صاحب‌خبر -

پس از بازبینی بیش از ۴۵ اثر شرکت کننده در نخستین جشنواره استانی استند آپ‌ کمدی خوزستان ۸ اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شوشتر ضمن اعلام این خبر افزود: مراد کیان پور از مسجد سلیمان، ابوذر صادقی از اندیمشک، رضا قبیتی نسب از دزفول، اشکان گله‌ملکی از شوشتر، امیر میراب نژاد از شوشتر، مهشید باران‌پور، زینب بلدی از اندیکا و مرضیه چراغی از اهواز به مرحله پایانی راه یافتند.

 رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شوشتر  اعلام کرد: هم زمان با برگزاری هفته فرهنگی هنری  افتتاحیه جشنواره استانی استند آپ‌ کمدی خوزستان شنبه  ۲۵ آذر ماه برگزار می‌شود و در این برنامه ٨ اثر به صورت زنده اجرا و مورد بررسی هیئت داوران  قرار می‌گیرند. پس از اتمام اجراها سه اثر برگزیده جشنواره معرفی می‌شوند که در اختتامیه با اهدا لوح، جوایز نقدی و تندیس جشنواره از برگزیدگان تجلیل شود.

بهرامی افزود: داوران مرحله نخست این جشنواره احمد نجوایی، خلیل ضرغام‌پور و حسین نجف زاده و ٢ داور دیگر از بیرون شهرستان اضافه خواهندشد تا ارزیابی آثار با دقت بیشتر انجام شود.

دبیر جشنواره استند آپ کمدی خوزستان یاد آور شد: سعی می شود در آیین گشایش و آیین پایانی این جشنواره سعی می‌شود یکی از چهره‌ های برتر کمدی کشور دعوت شود.

گفتنی است، آیین گشایش نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی خوزستان در دو نوبت صبح و عصر  در دو تالار مهرو ماه و آیین پایانی آن در تالار فرهنگ شوشتر برگزار خواهد شد.‌

نظر شما