شناسهٔ خبر: 22968359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

شهرستان‌های بهمئی و دنا صاحب سالن سینما می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی دو سالن سینما برای شهرستان‌های بهمئی و دنا تأسیس می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / رضا دهبانی‌پور اظهار داشت: تاسیس دو سالن سینما برای شهرستان‌های بهمئی و دنا با هدف بهره‌مندی مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد از نمایش فیلم‌های روز کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه انجمن‌های فرهنگی و هنری باید ثبت باشند، عنوان کرد: از هیچ حمایتی نسبت به انجمن‌ها در حد توان اداره فرهنگ و ارشاد مطابق با قانون و به نسبت اعتبارات موجود کوتاهی نمی‌کنم.

دهبانی‌پور با تاکید بر اینکه افراط و تفریط در حوزه فرهنگ و هنر جایی ندارد و در مجموع به جایی نمی‌رسد، ابراز کرد: در صورتی هنر به اختیار توسعه فرهنگ و ترقی و پویایی جامعه می‌آید که متخلق به اخلاق باشیم.

وی خواستار تقویت خرده فرهنگ‌های مثبت در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: فرهنگ این دیار از گذشته دور تاکنون غنی بوده و نباید فرهنگ‌های مذموم اجازه ترویج دهیم.

دهبانی‌پور ادامه داد: با هدف بررسی مشکلات موجود در حوزه فرهنگ و هنر استان نشست‌های مختلفی با هدف آسیب‌ شناسی و ارائه راهکار در شهرستان‌ها با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ برگزار می‌کنیم که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سعی بر توزیع عادلانه اعتبارات فرهنگی دارم، تصریح کرد: پرورش هنرمندان در حوزه‌های مختلف با هدف تولید آثار فاخر از ابتدا تاکنون جزو دغدغه‌هایم بوده است./  تسنیم

نظر شما