شناسهٔ خبر: 22966292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

همایش یازدهمین سالگرد شهید باوند پور در ارومیه برگزار می شود

گروه اجتماعی: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: همایش بزرگداشت یازدهمین سالگرد استاد اخلاق شهید محمدرضا باوند پور، در ارومیه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: همایش یازدهمین سالگرد بزرگداشت شهید محمد رضا باوند پور 22 آذر، ساعت 8/30 در سالن همایش شرکت برق برگزارمی شود.

وی افزود: این همایش با حضور مسئولان استانی، صاحب نظران، قشر مختلف مردم و دوستداران مرحوم باوند پور اجرا خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مورد سخنرانان همایش بزرگداشت مرحوم باوند پور تصریح کرد: قاضی پور نماینده مجلس ارومیه و موستا ارشادی دیگر سخنران این همایش هستند.

وی در رابطه با اهم برنامه های همایش بیان کرد: به نمایش کشیدن زندگی نامه مرحوم باوند پور به عنوان اسوه و الگو پهلوانی و تقدیر و تجلیل از دست اندر کاران این همایش از اقدامات و برنامه های این همایش خواهد بود.

چمن گلی در رابطه با اهداف این همایش عنوان کرد: این همایش در خصوص بزرگداشت مرحوم باوند پور به عنوان استوره پهلوانی، معلم اخلاق مدار و الگو برای جوانان و نوجوانان بوده است.

وی در رابطه با فضایل و اخلاق مرحوم باوند پور ادامه داد: مرحوم باوند پور ایجاد کننده وحدت و همدلی بین اهل تسنن و شیعه بوده و الگوی برای جامعه در هدایت دین مبین اسلام بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تاکید کرد: مراسم بزرگداشت مرحوم محمدرضا باوندپور همه ساله در شهر ارومیه به عنوان پیشکسوت معلمان و کوهنوردان برگزار می شود و امسال هم یازدهمین سالگرد ایشان به عنوان اسوه پهلوانی، منش و روش مسلمانی برای الگو گیری جوانان برگزار خواهد شد.

نظر شما