شناسهٔ خبر: 22964140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هزینه ۶۷ میلیارد تومانی برای طرح‌های آبرسانی تنکابن

۶۷ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی روستایی تنکابن هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید عبدالهی مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی مازندران گفت: ۶۷ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی روستایی تنکابن دو سال گذشته هزینه شده است.

وی افزود: علیرغم مشکلات مالی موجود شرکت دو سال گذشته با اعتبارات صندوق توسعه و تملک دارایی استانی ۴۶ کیلومتر خط انتقال، ۱۹۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و ۶ واحد ایستگاه پمپاژ ساخته و یک دستگاه دیزل ژنراتور نیز تعبیه شده است.

عبدالهی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های نیمه تمام آبرسانی پایان یافته است، افزود: با اعتبارات استانی و شهرستانی امکان بر طرف کردن همه مشکلات آبرسانی وجود ندارد و در صورت تخصیص به موقع و کافی اعتبارات ملی می‌توان مشکلات موجود را حل کرد.

مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی مازندران گفت: آزمایشات مستمر آب آشامیدنی در تمامی روستا‌های تحت پوشش انجام می‌شود و آلودگی در آب شرب روستا‌های تحت پوشش وجود ندارد.

وی از در اختیار گذاشتن کلر و مواد گندزدای مصرفی رایگان در روستا‌های غیر تحت پوشش نیز خبر داد و اعلام آمادگی کرد با همکاری اداره بهداشت مباحث آموزشی را برای روستائیان اجرا کند.

از ۲۱۹۱ روستای بالای ۲۰ خانوار مازندران حدود یک هزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و بقیه شورایی و هیات امنایی اداره می‌شوند.

انتهای پیام/ر

بهبود کیفیت آب آشامیدنی روستاییان در تنکابن

نظر شما