شناسهٔ خبر: 22963725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام دهه فجر در زنجان

برای نخستین بار بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام دهه فجر خارج از تهران و در استان زنجان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

در شورای عالی ورزش استان اعلام شد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام دهه فجر در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛میزبانی زنجان در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام دهه فجر نخستین دستور جلسه امروز شورای عالی ورزش استان بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این جلسه با تاکید بر همکاری و هماهنگی همه دستگاههای استان برای برگزاری این مسابقات در استان زنجان گفت: در برخی حوزه ها زیرساختهای استان برای میزبانی از میهمانان خارجی کاملا فراهم نیست که با برگزاری این قبیل مسابقات مجبور به ایجاد زیرساخت خواهیم شد.

موسوی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر این مسابقات باید از ظرفیت اسپانسرها استفاده کرد افزود: استان زنجان علی رغم محدودیتهای مالی جز استانهای اول تا سوم در اعزام ورزشکار به مسابقات بین المللی است و این نتیجه زحمات مربیان دلسوز است.

جوان مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه با بیان اینکه برای نخستین بار بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام دهه فجر خارج از تهران و در استان زنجان برگزار می شود گفت: در این مسابقات که از هفدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد علاوه بر بدمینتونیست های کشور ، ورزشکارانی از 30 کشور در بخش آقایان و بانوان دراین مسابقات شرکت می کنند.

انصاری رئیس هیات بدمینتون استان هم با اشاره به اینکه استان زنجان سابقه میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون را دارد ، و مشکلی برای برگزاری این مسابقات نخواهد بود افزود: حدود 230 میلیون تومان هزینه برگزاری این مسابقات در استان زنجان است که می توان از ظرفیت بخش خصوصی و اسپانسرها استفاده کرد.

مسابقات بین المللی بدمینتون جام دهه فجر از شبکه استانی اشراق و شبکه سوم سیما بطور زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ن

برگزاری جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان

نظر شما