شناسهٔ خبر: 22963133 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دفع دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس انقلاب اسلامی را بیمه کرد

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: دفع دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمدقاسم سیاووشی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 21 آذرماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم الله 9 دی که در دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی از همان آغاز پیروزی با توطئه‌‌های مختلف سعی در تفرقه‌افکنی و ضربه زدن به نظام را داشته است.
وی افزود: در فتنه سال 88، دشمنان قسم خورده نظام مقدس انقلاب اسلامی با ایجاد آشوب داخلی سعی در ضربه زدن به نظام را داشتند و در این فتنه گروهی اغتشاشگر به تخریب اماکن عمومی، توهین به مقدسات و ... اقدام کردند.
سیاووشی بیان کرد: این اقدامات اغتشاشگران باعث شد تا مردم به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نهم دی ماه به خیابان‌ها آمده و حماسه نهم دی ماه را خلق کنند.
وی با اشاره به اعلام آمادگی مردم استان کردستان برای گرامیداشت ایام الله نهم دی ماه اعلام کرد: برگزاری مراسم مردمی در مسجد، برگزاری برنامه‌های جانبی ادارات با موضوع حماسه 9 دی، اختصاص زنگ انشا به این موضوع، سخنرانی ائمه جمعه در مورد حماسه 9 دی، فراخوان مقاله بصیرت و قرآن و توزیع اقلام تبلیغی و ... از برنامه های اجرایی در ایام حماسه 9 دی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری تجمع حماسی 9 دی ماه در استان عنوان کرد: تجمع حماسی 9 دی ماه در یک مکان سرپوشیده برگزار می‌شود.
وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های کمیته‌های دهه فجر در این ایام یادآور شد: امیدواریم با همکاری ادارت و ارگان‌های مختلف بتوانیم همچون سال‌های گذشته برنامه‌های این ایام را به خوبی برگزار کنیم.
حجت‌الله نریمانی، معاون فرهنگی و ژرورشی آموزش و ژرورش استان کردستان گفت: نهم دی ماه اوج بصیرت مردم ایران اسلامی بود که مردم با درایت به میدان آمدند.
وی افزود: دشمنان نظام مقدس اسلامی درصدد ایجاد تفرقه بوده و ما باید حرف، نگاه و بیانمان به گونه‌ای باشد که از این اختلافات دوری کنیم.

نظر شما