شناسهٔ خبر: 22962996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز:

مدارس متقاضی بوفه از سازمان دانش آموزی مجوز فعالیت کسب کنند

مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز با اشاره به اهمیت تغذیه سالم در مدارس گفت: مطابق دستورالعمل تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی که متقاضی پایگاه تغذیه سالم (بوفه) هستند می بایست از سازمان دانش آموزی مجوز فعالیت کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز از لزوم اخذ مجوز فعالیت بوفه مدارس از سازمان دانش آموزی خبر داد و گفت: به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به وعده های غذایی سالم، استاندارد سازی و نظارت موثر بر پایگاه های تغذیه سالم (بوفه ها) نظارت بر امور اجرایی و مدیریت پایگاه های تغذیه سالم مدارس مطابق دستورالعمل وزارتی به سازمان دانش آموزی واگذار گردیده است.
صادقیان در ادامه گفت: بوفه ها بخشی از فرآیند تغذیه ای دانش آموزان را بر عهده دارند لذا سازمان دانش آموزی از تمام ظرفیت های موجود جهت تحقق «بوفه سالم-دانش آموز سالم» استفاده خواهد کرد.
وی افزود: مطابق دستورالعمل تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی که متقاضی پایگاه تغذیه سالم (بوفه) هستند می بایست از سازمان دانش آموزی مجوز فعالیت کسب کنند.
مدیر سازمان دانش آموزی البرز تصریح کرد: نظارت تخصصی بهداشتی بر فضا و سلامت مواد غذایی در این اماکن توسط همکاران اداره سلامت و تندرستی معاونت تربیت بدنی و سلامت صورت می گیرد.
وی در پایان افزود: شیوه نامه مدیریت پایگاه های تغذیه سالم به مناطق و مدارس ابلاغ شده است و مسؤولیت رعایت دستورالعمل بر عهده مدیر مدرسه می باشد.

نظر شما