شناسهٔ خبر: 22961068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخبار 8 تا 8 دوشنبه، 20 آذر در آذربایجان غربی

ارومیه- ایرنا- افزایش 6 سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه، ارسال امداد فرهنگی مردم آذربایجان‌غربی به زلزله زدگان کرمانشاه، راه اندازی خانه تئاتر در 9 شهر در این استان، مشارکت 64 هزار دانش آموز درطرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیت ژنتیکی دراستان و آماده باش 10 هزار نیروی انتظامی و راهداری برای اجرای طرح زمستانی در آذربایجان غربی از اهم اخبار این استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

صاحب‌خبر -

** تراز دریاچه ارومیه 6 سانتیمتر افزایش یافت
رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به بارش های اخیر، گفت: تراز دریاچه ارومیه با افزایش 6 سانتیمتری نسبت به ماه گذشته به رقم یکهزار و 270 متر و 29 سانتی متری رسید.

** امداد فرهنگی مردم آذربایجان‌غربی به زلزله زدگان کرمانشاه
اقلام فرهنگی و هدایای جمع‌آوری شده در پایگاه‌های امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی امروز /دوشنبه/ به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

** اعتبار 2 هزار میلیارد ریالی برای احیای نگین آبی آذربایجان ابلاغ شد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: 2 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 10 و 12 بودجه سال جاری برای تکمیل طرح های احیای دریاچه ارومیه ابلاغ شد تا طرح های احیای نگین آب آذربایجان جان دوباره بگیرد.

** 10 هزار نیروی انتظامی و راهداری برای اجرای طرح زمستانی در آذربایجان غربی آماده هستند
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز اجرای طرح زمستانی راهداری از بیستم ماه جاری گفت: 9 هزار و 935 نفر از نیروهای پلیس و راهداری و دستگاه های خدمات رسان با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

** راه اندازی خانه تئاتر در 9 شهر آذربایجان غربی
رئیس خانه تئاتر آذربایجان غربی به راه اندازی 9 دفتر نمایندگی در شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان این نمایندگی ها تاکنون در چایپاره، چالدران، میاندوآب، خوی، سردشت، بوکان، پلدشت و سلماس راه اندازی شد.

** مشارکت 64 هزار دانش آموز درطرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیت ژنتیکی در آذربایجان غربی
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیتهای ژنتیکی در بین 65 هزار نفر ازدانش آموزان پایه دهم و یازدهم متوسطه آغاز شد.
8135/ 2093
**خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*

نظر شما