شناسهٔ خبر: 22949069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی پلدختر برگزار شد

مدیر حوزه علمیه لرستان از برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه این استان به میزبانی پلدختر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام علی میناپور ظهر امروز در حاشیه این اجلاسیه گفت: اجلاسیه فصلی مدیران مدارس علمیه استان لرستان هرسال به صورت دوره‌ای جهت ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش، پژوهش، تهذیب و اخلاق و پیشبرد برنامه‌های مدارس علمیه در شهرستان‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در برگزاری این اجلاسیه‌ها پیرامون موضوعاتی که به مدارس علمیه استان ابلاغ شده بحث و تبادل‌نظر پرداخته می‌شود.

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی پلدختر برگزار شد

مدیر حوزه علمیه استان لرستان افزود: در اجلاسیه پاییزی در شهرستان پلدختر ساماندهی هدایت تحصیلی، آموزشی یکی از دستورالعمل‌ها بود که توسط معاون آموزشی حوزه علمیه استان تبیین شد.

این مسئول گفت: پژوهش دیگر برنامه مورد بحث در این اجلاسیه بود که معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان پیرامون دومین جشنواره علامه حلی به آن پرداخت.

وی تهذیب و تربیت را از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه عنوان کرد و افزود: امسال در رابطه با مسائل اخلاقی و تهذیب طلاب بیشتر با موضوعات انس با قرآن و علوم اهل‌بیت (ع) آشنا می‌شوند.

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی پلدختر برگزار شد

حجت‌الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه‌ها مشکلات و مسائل مدارس علمیه شهرستان‌های استان با توجه به نظرات و پیشنهادات اساتید در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به طلاب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: یک هزار و ۶۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۲۰۰ نفر در ادارات و سازمان‌های دولتی مانند تبلیغات اسلامی و اوقاف مشغول خدمت هستند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: یک هزار و ۴۰۰ نفر از پایه یک تا دهم و درس خارج تحت پوشش مدارس علمیه این استان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/د

برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی پلدختر

نظر شما