شناسهٔ خبر: 22948813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمع آوری بیش از ۱۷ میلیارد ریال صدقه در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ میلیارد و ۲۹۹ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۵۴۹ ریال در قالب صدقه به این نهاد کمک کردند.

صاحب‌خبر -

جمع آوری بیش از ۱۷ میلیارد ریال صدقه در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا شهرکی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کمک‌های جمع آوری شده مردم سیستان و بلوچستان از ۷۲ هزار صندوق کوچک، متوسط و بزرگ در واحد‌های صنفی، معابر، منازل و ادارات بوده است.

وی ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده از طریق صدقات صرف تحصیل دانش آموزان مددجویان، ازدواج، کمک‌های موردی، وام‌های ضروری، تعمیر، تکمیل، بازسازی و خرید مسکن، ارائه خدمات آموزش خانواده، خدمات در کانون فرهنگی، اردو‌های آموزشی و تربیتی جوانان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآموزی افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌شود.

شهرکی بیان کرد: صدقه دادن یکی از نیکوترین راه‌های مورد تایید اسلام برای صرف مال در راه خداست، زیرا با پرداخت صدقه نه تنها از مال شخص صدقه دهنده کاسته نمی‌شود، بلکه بر آن افزوده شده و برکت آن بیشتر می‌شود.

وی افزود: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۲۴۶ هزار نفر در قالب افزون بر ۱۰۳ هزار خانوار در این استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/ع

جمع آوری کمک های مردمی در سیستان و بلوچستان

نظر شما