شناسهٔ خبر: 22948358 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

طرح پاییزه کتاب تا به حال چقدر فروش داشته است

طرح پائیزه کتاب در تهران و مراکز ۲۰ استان تا دو روز دیگر به پایان می رسد اما در مراکز استان های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کردستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، لرستان و سمنان تا دوم دی ماه همچنان به کار خود ادامه می دهد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / کتابفروشی های «پردیس کتاب» از خراسان رضوی، «نشرثالث» از تهران، «شهرکتاب ساری» از ساری، «شهرکتاب مرکزی» از تهران، «نمایشگاه و فروشگاه محام» از اهواز، «شهر کتاب رشت» از رشت، «رشد(شعبه نادری)» از اهواز، «کتاب آبان» از خراسان رضوی، «رشد» از اهواز، «شهر کتاب هفت حوض» از تهران از بین ۸۲۴ کتابفروشی تاکنون جزو پرفروش ترین کتاب فروشی های طرح پائیزه کتاب شناخته شدند.

استان های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، فارس، کردستان، کرمان، آذربایجان شرقی، مازندران و یزد از بین ۳۱ استان مشارکت کننده در طرح پائیزه کتاب در فهرست برترین استان ها به لحاظ مشارکت تعداد بالایی از کتابفروشان قرار گرفتند.

اجرای طرح «پائیزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتریست...» از دوم آذر آغاز شده است. علاقه مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی می توانند با مراجعه به کتابفروشی های عضو طرح از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنند.

طرح پاییزه کتاب با شعار «هر ورقش دفتریست...»  از دوم آذر با تخفیف ۳۰ و ۳۵ درصدی ویژه چهارمین دوره کتابگردی  در ۷۶۳ کتابفروشی ۳۱ استان سراسر کشور اجرا شد.

در دومین دوره پاییزه کتاب،  ۸۲۳ کتابفروشی ثبت نام کردند  که از این تعداد صلاحیت ۷۶۳ کتابفروشی برای حضور در طرح تایید شد و استان‌های تهران با ۱۳۲ کتابفروشی،اصفهان با ۹۸ کتابفروشی و قم با ۷۹ کتابفروشی پیشتاز طرح هستند.

اپلیکیشن کتاب فروشی به منظور  تسهیل در دسترسی به کتابفروشی‌های سراسر کشور طراحی و اجرا شده است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران می‌توانند کتابفروشی‌های سطح شهر را بر روی نقشه مشاهده و بهترین مسیر برای رسیدن به آن را پیدا کنند. همچنین این اپلیکیشن با امکان بروزرسانی خودکار ،‌ شماره تماس و آدرس تمامی کتابفروشی‌های دارای مجوز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و  آنها را برای رسیدن به مقصد راهنمایی خواهد کرد./مهر 

 

نظر شما