شناسهٔ خبر: 22947962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بحران استانداری مرکزی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه مدیریت بحران ارزیابی می‌شود

اراک- مدیرکل بحران استانداری مرکزی گفت: عملکرد و هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط استان در حوزه مدیریت بحران، به منظور حصول نتیجه مطلوب مورد ارزیابی قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی پیش از ظهر دوشنبه در رزمایش طرح انتظامی-ترافیکی زمستانی نیروی انتظامی استان مرکزی در اراک با اشاره به جایگاه مهم فعالان عرصه امنیت جامعه اظهار داشت: فعالان عرصه امنیت اجتماعی، جاده ای و... شغلی بسیار مخاطره انگیز دارند و در موارد مورد نیاز برای نجات جان هم نوعان خود به دل خطر می روند.

مدیرکل بحران استانداری مرکزی افزود: این رزمایش حرکتی نمادین است تا به هم استانی های خود این نوید را بدهیم که با تمام توان آماده برقراری امنیت اجتماعی و به ویژه جاده ای در مواقع بحرانی و در آغاز فصل سرد سال هستیم.

فرخی خاطرنشان کرد: با استفاده از تجارب گذشته امسال ٣٣مورد وظیفه اجرایی توسط ستاد مدیریت بحران استان مرکزی به نسبت محوریت فعالیت دستگاه ها به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده و تا زمان عملیاتی شدن آنها اقدامات نظارتی اعمال می شود.

وی بیان کرد: اطمینان داریم که مجموعه تشکیل شده از آمادگی بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا برای کسب این آمادگی مدت ها تلاش بی وقفه صورت گرفته است.

مدیرکل بحران استانداری مرکزی تصریح کرد: همچنین در نظر داریم هماهنگی های لازم را بین دستگاه های اجرایی استان مرکزی داشته باشیم تا با داشتن تیمی هماهنگ و منسجم تمام توان خود را حتی با وجود نواقص و کمبودهای ممکن در تجهیزات، در راستای برقراری امنیت جاده ای به کار بگیریم.

فرخی تصریح کرد: از مردم فهیم استان مرکزی تقاضا داریم توصیه های هواشناسی، راهداری و پلیس راه استان را جدی بگیرند و در ایام سرد سال تا حد ممکن از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

مدیرکل بحران استانداری مرکزی ادامه داد: رسانه های دیداری و نوشتاری موظف هستند که در این زمینه مردم را از مخاطرات مرتبط با فصل سرما و بحران های احتمالی آگاه سازند.

نظر شما