شناسهٔ خبر: 22946788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان:

فیلم «لیلا» پس از ۲۰ سال در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود

اصفهان - مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه فیلم لیلا ساخته داریوش مهرجویی بعد از بیست سال بار دیگر در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

سید مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با اکران فیلم‌های هنر و تجربه در هفته جاری اظهار داشت: روز ۲۱ آذرماه فیلم هجوم به کارگردانی شهرام مکری و «یک قناری یک کلاغ» ساخته اصغر عبداللهی در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود.

وی افزود: داستان فیلم هجوم بدین شکل رخ می‌دهد که قتلی رخ داده است و سه پلیس برای بررسی جرم به ورزشگاه آمده‌اند، آنها مظنون به قتل را نیز به همراه دارند و فقط کافی است خط سیر وقوع قتل را دریابند اما این امر برایشان به کار پیچیده‌ای تبدیل می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه «یک قناری یک کلاغ» روایتی از مردی است که در یک لحظه غفلت و غیظ با تپانچه‎ای به همسرش شلیک میکند و به چشم او آسیب می‎زند، ابراز داشت: خانواده و دوستان مرد به او هشدار می‌دهند که همسرش اگر در خانه مانده برای انتقام از اوست.

وی تاکید کرد: روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه نیز فیلم لیلا ساخته داریوش مهرجویی بعد از بیست سال و شاید عشق نبود ساخته سعید ابراهیمی فر در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود.

فیلم های اکران شده بر پرده سینماهای اصفهان

حسینی با بیان اینکه روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه نیز فیلم‌های «برگ جان» ساخته ابراهیم مختاری و فیلم‌های کوتاه روز توقف در لاس وگاس، ایکس باکس، کشند، اول پاییز در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود، ابراز داشت: برگ جان حکایت آدمی در راه رسیدن به خواسته ‌ای است که چون به آن می‌رسد دیگر برای وی ارزشی ندارد.

وی با اشاره به فیلم‌های بر پرده اکران در اصفهان نیز ابراز داشت: قاتل اهلی، خالتور و آیینه بغل در سینا فلسطین اکران شده است و آینه بغل و ثبت با سند برابر است نیز در سینما سپاهان بر پرده اکران است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه آینه بغل، آذر، ثبت باسند برابر است و شکلاتی در پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است، بیان داشت: در روز اکران، نقد و بررسی فیلم متفاوت «تمارض» با حضور کارگردان اثر، عبد آبست در سینما سوره اصفهان از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

نظر شما