شناسهٔ خبر: 22946506 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مبلغ تونسی با اشاره به روابط آل سعود با آمریکا:

«حج و عمره»مستحبی اعانه بر اثم است

مبلغ تونسی با بیان آنکه حج و عمره مستحبی اعانه بر اثم است گفت: تاجران برای هزینه‌های حج و عمره مالیات می‌دهند و این مالیات در نهایت به صندوق دشمن اسلام یعنی ترامپ واریز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ بشیر بن حسن از روحانیان تونسی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک با حمله به عربستان سعودی از کشورهای اسلامی خواست تا حج و عمره را تعطیل کنند.

شیخ بشیر در صفحه‌ شخصی خود در فیسبوک نوشت: ادای حج و عمره تنها در صورت وجوب جایز است اما انجام حج و عمره در غیر وجوب، کمک رسانی مالی به آمریکا برای ذلت امت اسلامی به حساب می‌آید. پروردگارا تو شاهد باش که من پیامت را ابلاغ کردم.

وی افزود: هر کس که مدعی است انجام حج و عمره در غیر موارد وجوب هیچ ارتباطی با اعانه بر اثم ندارد درغگو و جاهل به حقیقت است. تاجران برای هزینه‌های حج و عمره مالیات می‌دهند و این مالیات در نهایت به صندوق دشمن اسلام یعنی ترامپ واریز می‌شود.

مبلغ تونسی با انزجار از رویکرد حکام عرب در مساله انتقال سفارت آمریکا به قدس تاکید کرد که این اقدام اعتراف و به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی است.

شیخ بشیر خاطر نشان کرد: سخن جدیدی نمی‌گویم! از حکام عرب توقع همراهی و یاری در مساله فلسطین و نیز هیچ موضوع دیگری را نداشته باشید. عادت پادشاهان عرب به ذلت کشاندن امت اسلامی است.

وی راهکار رهایی فلسطین از چنگال اسرائیل را پیروزی از علمای ربانی دانسته و اظهار داشت: امروز قدس و مسجد الاقصی و فردا مکه و مدینه. تاریخ گواه سخن ما است که هر کسی به قبله اول مسلمانان خیانت کند نوبت به آنها هم خواهد رسید./981/ب902/ر

نظر شما